پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : 12799
استاندار قم تاکید کرد

عزم مسئولان بر خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم بر ضرورت افزایش ارائه خدمات رفاهی به زائران با هدف بالارفتن میزان زمان اقامت مسافران در قم تاکید کرد.
عزم مسئولان بر خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی در حاشیه بازدید از ستاد دائمی تسهیلات زائرین استان در جمع مسئولان کمیته‌های ستاد زائرین با اشاره به روند مطلوب خدمات رسانی به مسافران و مجاوران کریمه اهل بیت سلام الله علیها اظهار داشت: تاکنون روند خدمات‌رسانی به زائران با هماهنگی دستگاه‌های مختلف بسیار خوب و قابل تقدیر بوده است.

وی به افزایش آمار زائرین و مسافران نوروزی استان اشاره کرد و ادامه داد: عزم مدیران باید در راستای افزایش میزان اقامت مسافرین در قم باشد.

استاندار قم اثرات و مزایای افزایش میزان اقامت مسافران در استان را مد نظر قرار داد و بیان کرد: اقامت زائران در استان علاوه بر تامین مزایای اقتصادی، جایگاه قم به عنوان حرم اهل بیت سلام الله علیها را در فعالیت‌های فرهنگی نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر ضرورت تبیین جایگاه والای قم به عنوان حرم اهل بیت سلام الله علیها گفت: عزم مسئولان بر انجام فعالیت‌های اثرگذار در راستای تبیین جایگاه ویژه قم به عنوان حرم اهل بیت در بین مردم و زائرین جدی باشد.

استاندار قم در پایان لزوم ارزیابی روند خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران در ایام نوروز را یادآور شد و گفت: فعالیت‌های اطلاع رسانی باید در ایام نوروز گسترده‌تر شده و اطلاعات مفید در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchwqnz.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما