سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 14195
فرزند شهید آیت الله سعیدی :

شرکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه از وظایف مردم است

قم نيوز : قم نیوز: فرزند شهید آیت الله سعیدی گفت: مردم با آگاهی و دقت در انتخابات شرکت کنند و آگاهانه شخص مناسب را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
 به گزارش قم نیوز، فرزند شهید آیت الله سعیدی که شامگاه دوشنبه در چهل و سومین سالگرد شهید آیت الله سعیدی و در حضور علما و مقامات استانی در وادی السلام قم، سخن می‌گفت، با اشاره به مردم سالار بودن نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: رهبر کبر انقلاب اسلامی، همواره بر میزان بودن رای ملت تاکید داشت و مردم هم باید از رایشان درست استفاده کنند و انتخاب درستی را انجام دهند.
 
سعیدی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بار‌ها تاکید کرده‌اند که مردم باید در انتخاب خودشان دقت کنند زیرا اگر اشتباه کنند، عواقب بدی خواهد داشت.
 
فرزند شهید آیت الله سعیدی، با اشاره به حوادث ماه خرداد و آغاز ماه شعبان و در پیش بودن ماه رمضان، افزود: این خون شهداست که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده است و ما باید پاسدار حرمت خون شهدا باشیم.
 
وی با اشاره داستانی از زمان رضاخان، عالم را عرصه عمل و عکس العمل دانست و گفت: جوانی در دوران رضاخان به دستور مستقیم وی در قم گردن زده شد تا از مردم قم زهر چشم گرفته شود. آیت الله بهاءالدینی در این زمینه تحقیق کرده بودند و متوجه شده بودند که این جوان روز قبل گربه‌ای را با نفت به آتش کشیده بود. درست است که رضاخان عمل نادرستی را انجام داده بود ولی این جوان هم سزای کار خودش را به این شکل دیده بود.
 
حجت الاسلام سعیدی افزود: زمان پهلوی، آزادی به معنای واقعی کلمه وجود نداشت. مومنان در پستوهای خانه‌شان دعا می‌کردند که این ظلم از بین برود. اما خداوند یک سنتی را مقرر کرده است که برای تغییر سرنوشت، باید خودمان تغییر کنیم. زمانی که مردم خودشان تغییر کردند، خداوند هم یاری کرد و ظلم را برچید و به دست امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی به ثمره رسید.
 
فرزند شهید آیت الله سعیدی این شهید را از پیش تازان راه انقلاب اسلامی دانست وافزود: ما بر قبری شهیدی جمع شده‌ایم که برای تغییر جامعه پیش قدم بود تا بتوانیم درهای سعادت را مشاهده کنیم با پیروزی انقلاب اسلامی، سنت نبوی در این کشور متبلور و نمودار گشت.
 
وی اضافه کرد: پیکراین شهید با بدن پاره پاره و شبانه به خاک سپرده شد. بعد از دفن این شهید سنگ قبری بدون هیچ نوشته‌ای بر روی قبرش نصب کردیم. بعد از شهادت این شهید طلاب دسته دسته به سمت مزار این شهید در قبرستان وادی السلام می‌آمدند.
 
فرزند شهید سعیدی تصریح کرد: خون شهدایی مثل ایشان، انقلاب اسلامی را پیش برد و اکنون ما وارث خون ایشان هستیم و باید از آن صیانت کنیم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcjivev.uqexhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما