چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 14868
در وزن 64 کیلوگرم:

گل‌آرا در نخستین گام برای کسب مدال طلای بوکس قهرمانی آسیا پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: بوکسور قمی در نخستین گام در راه کسب نشان طلای رقابـت‌های بوکس قهرمانی آسیا موفق به شکست حریف خود شد.
گل‌آرا در نخستین گام برای کسب مدال طلای بوکس قهرمانی آسیا پیروز شد
 به گزارش قم نیوز، رقابت‌های بوکس قهرمانی مردان آسیا از یازدهم تیرماه به میزبانی کشور اردن و با حضور برترین‌های رده سنی بزرگسالان این رشته در اوزان مختلف آغاز شده است و تیم کشورمان نیز با ترکیب کامل در این مسابقات حضور دارد.
 
در بین بوکسورهایی که در ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان در این دوره از مسابقات حضور یافته‌اند، یک بوکسور قمی نیز حضور دارد که در وزن منهای 64 کیلوگرم رقابت‌های آسیایی در تلاش برای کسب نخستین مدال با حریفان رقابت می‌کند.
 
این بوکسور؛ فروتن گل‌آرا است که در وزن خود در حال حاضر مشتزن بی‌رقیبی است و در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز هیچ حریفی یارای مقابله با این بوکسور نداشت و در نهایت گل‌آرا برای اعزام به رقابت‌های آسیایی انتخاب شد.
 
روز نخست مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در کشور اردن با پیروزی فروتن گل‌آرا در وزن منهای 64 کیلوگرم آغاز شد در حالی‌که گل‌آرا در نخستین گام برای کسب مدال با حریفی از کشور پاکستان رو به رو شد و توانست این رقابت را با پیروزی به پایان برساند.
 
در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیا بوکسورهای اوزان منهای 64 و 75 کیلوگرم با شکست حریفان خود به دور بعدی مسابقات راه یافتند در حالی‌که رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا با حضور 143 بوکسور از 27 کشور آسیا به میزبانی اردن آغاز شده است و دو بوکسور ایرانی در نخستین روز از این پیکارها حریفان خود را از پیش رو برداشتند.
 
فروتن گل‌آرا بوکسور وزن 64 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف بوکسور تیم ملی پاکستان رفت و با شکست حریف خود با پیروزی از رینگ خارج شد تا امروز چهارشنبه دوازدهم تیرماه با بوکسور تیم ملی قرقیزستان رو به رو شود.
 
در وزن منهای 75 کیلوگرم نیز سجاد محرابی دیگر بوکسور تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود به مصاف بوکسور اندونزی رفت و با شکست او به مرحله بعد صعود کرد، ضمن اینکه محرابی امروز باید با بوکسور تیم ملی ترکمنستان دیدار کند.
 
فروتن گل‌آرا در حالی به عنوان نماینده بوکس استان قم در مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا در سال 2013 شرکت کرده است که بوکس قم پیش از این توسط سید علی‌اکبر حسینی‌فرد موفق به کسب مدال از رقابت‌های آسیایی شده است.
 
حسینی‌فرد در سال 2009 در مسابقات بوکس قهرمانی مردان آسیا در کشور چین به جمع چهار نفر برتر وزن به اضافه 91 کیلوگرم نیز رسید اما در نهایت با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد تا به نشان برنز آن مسابقات دست یابد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcg779q.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما