پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 14932
روحانی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی :

مشارکت ۷۳ درصدی مردم نشان دهنده اهمیت دادن به مسایل کشور است

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی ضمن بیان اینکه همگان از انتخابات ریاست جمهوری متعجب شدند، گفت: مشارکت حدود ۷۳ درصدی مردم، نشان دهنده اهمیت آنان نسبت به مسائل کشور و نظام است.
مشارکت ۷۳ درصدی مردم نشان دهنده اهمیت دادن به مسایل کشور است
به گزارش قم نیوز،  به نقل از دفتر آیت الله مکارم شیرازی، حجت الاسلام حسن روحانی، صبح امروز در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی و قبل از سخنان ایشان، به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود پرداخت و گفت: برای ایجاد اشتغال نیاز است شرایط بیشتر و بهتری برای سرمایه گذاری و تولید آغاز کنیم.
وی افزود: سرمایه گذاری تولید در صورتی است که سرمایه دار احساس ثبات کند و امید به آینده داشته باشد، خوشبختانه فضای انتخابات امید خوبی ایجاد کرده ولی باید این امید را پیوسته کرد.

رئیس جمهور منتخب با بیان این که جز اراده حق نمی توانست چنین انتخاباتی به وجود بیاورد، مشارکت حدود 73 درصدی مردم را نشان دهنده اهمیت آنان نسبت به مسائل کشور و نظام دانست و گفت: همه از برگزاری این انتخابات متعجب شدند، در داخل هم متعجب شدند و باید از این ملت تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تصریح کرد: دولت در شرایطی می‌خواهد شروع به کار کند که وضع اقتصادی وضع خوبی نیست، تغییر در روابط خارجی نیز زمان بر است و باید در چنین شرایطی با منطق و تدبیر به سمت کاهش مشکلات و بهبود شرایط حرکت کرد.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: با وجود همه مشکلات، به حل مشکلات امیدوارم و تحقق این مساله در صورتی است که همه کمک کنند، البته به طور طبیعی رهبر معظم انقلاب کمک خواهند کرد، من اطمینان دارم که ایشان به دولت کمک خواهند کرد چون بدون کمک ایشان نمی شود کار را پیش برد مردم نیز همواره کمک کار بوده و ان شاءالله با نشاط و امید همکاری و کمک می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به جایگاه علما و مراجع عظام تقلید تاکید کرد: علما و مراجع و حوزه‌ها جایگاه والا و برجسته‌ای دارند و ما به کمک و عنایت آنها نیاز داریم، آنها بیشتر به صحنه می‌آیند و کمک می‌کنند و اگر همه دست به دست هم دهند با لطف حق مشکلات حل می‌شود.

 
انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcir3az.t1a5p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما