شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 14962
مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران:

خواهران مبلغ، مناطق دور افتاده کشور را پوشش می‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در ماه رمضان، مبلغان خواهر مناطق دور افتاده را هم پوشش می‌دهند و به همه کشور اعزام می‌شوند.
حوزه علمیه خواهران
حوزه علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علی مولایی مدیر ارتباطات حوزه علمیه خواهران با اشاره به ماه مبارک رمضان و ارسال مبلغین خواهر به سراسر ایران، اظهارکرد: مدارس علمیه خواهران در تعامل با محافل و مراکز برای اعزام مبلغ، مستقل از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم عمل می‌کند.
 
وی افزود: 376 مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور وجود دارند و با توجه به گستردگی مدارس حوزه علمیه خواهران، شهرها و حتی مناطق دور افتاده هم تحت پوشش این مدارس است.
 
مولایی تصریح کرد: مبلغان حوزه‌های علمیه خواهران از توان علمی خوبی برخوردار هستند و همگی توان فرهنگی مناسب برای تبلیغ دین و تبین احکام را دارند.
 
وی تصریح کرد: در این راستا اعزام مبلغین در اکثر موارد با اعلام تقاضا از طریق افراد، ادارات و محافل مختلف است که به مدارس علمیه خواهران واصل می‌شود.
 
مدیر ارتباطات حوزه علمیه خواهران افزود: اعزام مبلغین خواهران طلبه در طول سال در پاره ای از اوقات در ماه‌های مذهبی مانند ماه محرم، صفر و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و گاهی هم به صورت موردی طرح‌هایی با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و برخی نهاد‌ها به مرحله اجرایی می‌رسد که برای آنها نیز مبلغ اعزام می‌شود.
 
مولایی گفت: در حال حاضر برخی طرح‌های مشترک در تعامل حوزه علمیه خواهران با سپاه پاسداران و سازمان آموزش و پرورش در حال اجراست یا اجرا شده است که آثار و برکات خوبی داشته و دارند.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcb59b8.rhba0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما