پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 15355
با تصمیم مسئولان باشگاه صبا:

غیاثی سرمربی تیم فوتسال صبای قم می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: باشگاه صبای قم از سید وحید غیاثی برای هدایت تیم فوتسال صبا در لیگ جدید فوتسال باشگاه‌های برتر کشور دعوت به همکاری کرد.
غیاثی سرمربی تیم فوتسال صبای قم می‌شود
 به گزارش قم نیوز، در فاصله نسبتا طولانی تا آغاز پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور کمتر کسی تصور می‌کرد گزینه‌ای غیر از محسن حسن‌زاده سرمربی فصل گذشته صبا، کاندیدای هدایت این تیم در لیگ جدید فوتسال کشور باشد اما گویا این اتفاق در حال رخ دادن است و صبا با کادر فنی جدید وارد لیگ برتر فوتسال می‌شود.
 
نایب قهرمانی صبا با هدایت محسن حسن‌زاده در لیگ چهاردهم
 
این در حالی است که صبای قم با سرمربیگری محسن حسن‌زاده در لیگ چهاردهم به مقام نایب قهرمانی دست یافت و خیلی‌ها در این ماه‌ها که از اتمام لیگ چهاردهم می‌گذرد تصور می‌کردند که حسن‌زاده سرمربی صبا در لیگ پانزدهم خواهد بود.
 
اما مذاکره اخیر مسئولان باشگاه صبای قم با سیدوحید غیاثی کاپیتان سابق صبا در لیگ سیزدهم و بازیکن فصل گذشته تیم دبیری تبریز تمام معادلات را بر هم زده و به نظر می‌رسد باشگاه صبا تصمیمی برای همکاری مجدد با حسن‌زاده ندارد و قصد دارد سیدوحید غیاثی که بازیکن باتجربه‌ای در فوتسال کشور به شمار می‌رود را برای سرمربیگری تیم صبا در لیگ پانزدهم انتخاب کند.
 
غیاثی: در خصوص هدایت صبا با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم
 
کاپیتان سابق تیم فوتسال صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم که پیگیر این موضوع شده بود، تصریح کرد: موضوع هدایت تیم فوتسال صبای قم در لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور چند روز قبل بین من و مدیرعامل باشگاه صبای قم مطرح شد.
 
سیدوحید غیاثی ابراز کرد: در این ارتباط آقای کشوری‌فرد در خصوص شرایط موجود برای پذیرش هدایت تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گفت‌وگو کرد و به ابعاد مختلف حضور موفق صبا در لیگ جدید پرداخته شد.
 
وی بیان داشت: موضوعاتی در خصوص نحوه همکاری به عنوان سرمربی تیم فوتسال صبا و همچنین امکانات و شرایط برای تشکیل یک تیم قوی به منظور حضور موفق در بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال نیز مورد بررسی قرار گرفت.
 
آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال از 15 شهریور ماه
 
بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال دبیری تبریز که سابقه بازی در تیم‌های ارم کیش قم، کیش ایر قم و صبای قم را دارد در ادامه بیان کرد: در صورتی که شرایط برای همکاری با باشگاه صبا در فصل جدید لیگ برتر فوتسال مهیا شود، برنامه‌های خوبی برای حضور موفق و پرقدرت در لیگ پانزدهم دارم.
 
وی که به عنوان کاپیتان با تیم فوتسال صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال به مقام ششم دست یافته است، خاطرنشان کرد: فصل جدید لیگ برتر فوتسال از روز پانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و حداقل به عنوان کسی که سال‌ها در فوتسال این استان زحمت کشیده، خوشحالم از اینکه باشگاه صبا قصد دارد از زمان باقی مانده برای تشکیل تیمی پرقدرت استفاده کند چون دیگر جایز نیست زمان از دست برود.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdciwpaz.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما