چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 16288
یامولا در گفتگو با مهر:

12 تیم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های قم رقابت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از رقابت 12 تیم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم خبر داد.
12 تیم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های قم رقابت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، یدالله یامولا، تصریح کرد: بعد از شروع شدن رقابت‌های لیگ های رده های سنی مختلف باشگاه‌های فوتبال استان قم به زودی دوره جدید رقابت های لیگ های فوتسال باشگاه های قم نیز آغاز و با حضور مدعیان برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: برگزاری منظم مسابقات لیگ در سطح استان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته فوتسال است و همین امر موجب شده در سال های اخیر استعدادهای بسیار خوبی در فوتسال شناسایی شده و در تیم های مختلف باشگاهی قم خود را به سطح اول فوتسال کشور نیز معرفی کنند.
 
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: خوشبختانه باشگاه‌های متعددی با برخورداری از مدیران و مربیان دلسوز و با دانش در فوتسال فعال هستند و همین امر موجب شده تا تیم های قمی برای حضور در لیگ های کشور نیازی به بازیکنان غیر بومی نداشته باشند.
 
وی با بیان اینکه امسال پیش بینی ما بهتر شدن سطح کیفی رقابت های لیگ های فوتسال باشگاه های قم است، بیان داشت: ما ثبت نام از 12 تیم را برای حضور در فصل جدید لیگ دسته اول فوتسال قم انجام داده ایم و این رقابت ها به زودی استارت می خورد.
 
یامولا عنوان داشت: اعتقاد ما این است که برگزاری رقابت های لیگ فرصت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای فوتسال قم است و از سوی دیگر ما می توانیم از این طریق صادر کننده بهترین فوتسالیست ها حتی به تیم های دیگر استان ها نیز باشیم.
 
وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در سطح استان این امکان را به وجود می‌آورد که استعدادهای نهفته فوتبال قم توسط مربیان و کارشناسان شناسایی شده و در آینده شاهد درخشش آن‌ها در میادین و تیم‌های مختلف به عنوان سرمایه‌های فوتسال قم باشیم.
 
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم افزود: امسال نیز مسابقات لیگ استانی در رده سنی بزرگسالان در قالب دسته‌های اول و دوم برگزار می شود و امیدواریم لیگ پویا و خوبی را تجربه کنیم و در نهایت بتوانیم برای تیم لیگ برتری ماهان تندیس قم پشتوانه سازی کنیم.
 
وی یاد آور شد: در فصل جدید مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم 12 تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان تیم قهرمان به عنوان نماینده فوتسال استان قم به مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور معرفی خواهد شد.
 
یامولا در پایان اظهار داشت: در این مسابقات که به صورت دوره‌ای و البته به شکل تک بازی برگزار خواهد شد، تیم‌های فوتسال پارسا، آرش، آهن آلات، آرمان، اميد، فريد، ذاکر، تائو، شهرداري، آبادگران، شهيد رئيس کرمي  و صدرا سيستم بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcevw8z.jh8pvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما