شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 1683
با سخنرانی آیت‌الله جنتی؛

یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: یادواره شهید مهدی زین‌الدین، سرداران و 6 هزار شهید استان قم با حضور چهره‌های شاخص سیاسی، نظامی و فرهنگی در قم برگزار شد.
یادواره شهید زین‌الدین و 6 هزار شهید استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، این یادواره جمعه شب‌ با حضور آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان قانون اساسی، حجت‌الاسلام سعیدی، امام جمعه قم، آیت‌الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور، استاندارقم، حجج اسلام بنایی و آشتیانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات استان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و یادگاران سال‌های حماسه و ایثار و جمعی از مردم متدین و قدر‌شناس قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) در ابتدای این مراسم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل خون شهدای گرانقدر دانست و به تجلیل از مقام شامخ شهدا پرداخت.

مهدی مهدوی‌نژاد در ادامه تهدیدات سران آمریکا در مورد فرماندهان سپاه را یاوه‌گویی دانست و گفت: از ما بکشید که ما قوی‌تر می‌شویم.

دبیر شورای نگهبان قانون اساسی سخنران این مراسم باشکوه بود که به تشریح علل مظلومیت حضرت علی(ع) و خانه‌نشینی ایشان و همچنین دلایل تثبیت نظام اسلامی و ولایت فقیه در انقلاب ایران پرداخت و روحانیت و حزب‌الله را دو رکن اساسی و رمز این پیروزی دانست.

همچنین اجرای نمایش حماسی توسط گروه تئاتر امروز، شعر‌خوانی استاد ابراهیم ثنایی، مداحی حاج حسین سازور و اجرای سرود توسط گروه سرود حزب‌الله لبنان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود که مورد توجه و استقبال حاضرین قرار گرفت.

این یادواره هر سال در سالروز شهادت شهید زین‌الدین و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و گرانقدر و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و با هدف نشر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی و نیز تبیین و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.oevfuqemtsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما