يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 21354

تقویم سال ۹۳ فوتبال قم تدوین شد

قم نيوز : قم نیوز: تقویم سال ۹۳ فوتبال قم در شرایطی تدوین شد که هنوز وضعیت ورزشگاه‌های قم برای برگزاری مسابقات رسمی در هاله از ابهام است.
تقویم سال ۹۳ فوتبال قم تدوین شد
به گزارش قم نیوز، هیئت فوتبال استان قم سال جدید را با با از سر گیری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های قم و برگزاری لیگ پیشکسوتان فوتبال قم آغاز می‌کند و سپس برگزاری مسابقات رده‌های پایه را در دستور کار قرار می‌دهد.

این در حالی است که با توجه به عدم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان و ابهام در زمان بهره برداری، هیئت فوتبال استان قم هم هنوز نمی‌داند که در زمان برگزاری مسابقات سرمی سال ۹۳ امکان استفاده از این ورزشگاه را دارد و یا فشار فوتبال قم کماکان بر دوش ورزشگاه تختی باقی می‌ماند.

تقویم سال ۹۳ فوتبال قم در شرایطی تدوین شد که در ۲ سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری مسابقات فوتبال لیگ‌های جوانان و نوجوانان قم به شکل رفت و برگشت با هدف افزایش بازده فوتبال پایه قم به گوش رسیده اما بزرگ‌ترین مانع بر سر برگزاری این مسابقات به شیوه رفت و برگشت عدم وجود زمین برگزاری است.

زمین‌های چمن مصنوعی شهدای نیروگاه و هفتم تیر نیز که در سال ۹۲ به بهره برداری رسیده‌اند طبق نظر هیئت فوتبال قم از استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات رسمی برخوردار نیستند ضمن اینکه زمین شهدای نیروگاه نیز اخیرا به شخص حقیقی اجاره داده شده است تا پرونده برگزاری مسابقات لیگ در این زمین به طور کلی بسته شود.

با این حال جواد جدی مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم ابراز امیدواری کرده با مشخص شدن تکلیف زمین ورزشگاه حیدریان تا پایان اردیبهشت ماه، پرونده برگزاری مسابقات پایه در سطحی گسترده‌تر و در صورت امکان به شویه رفت و برگشت دوباره به جریان افتد و گاهی نو در راستای توسعه فوتبال پایه برداشته شود.

این در حالی است که گفته می‌شود هیئت فوتبال استان قم تصمیم دارد مسابقات رده سنی نوجوانان استان قم را پیش از آغاز ماه مبارک رمضان آغاز کند گرچه با توجه به زمان اتمام امتحانات پایان سال تحصیلی و آغاز ماه مبارک رمضان در اوایل تیرماه این تصمیم با ابهاماتی روبروست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceex8w.jh8zni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما