شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 21697

ثبت نام پنج هزار نفر در حوزه های علمیه خواهران

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام ˈمحمد احمدیˈ اظهار داشت: این افراد در آزمون ورودی ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و بعد از مصاحبه یک هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور پذیرش می شوند.
ثبت نام پنج هزار نفر در حوزه های علمیه خواهران
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام ˈمحمد احمدیˈ اظهار داشت: این افراد در آزمون ورودی ۲۶ فروردین ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و بعد از مصاحبه یک هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور پذیرش می شوند.

وی افزود: ۵۰ مرکز حوزوی برای تحصیل بانوان طلبه در سطح سه فعال است تا آنان در ۱۲ رشته علوم اسلامی و انسانی به تحصیل ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در سطح دو حوزه های علمیه تمدید شده است، گفت: علاقه مندان می توانند تا ۲۶ فروردین ماه در این مقطع ثبت نام کنند وبدون آزمون کتبی از طریق مصاحبه وارد حوزه های علمیه شوند.

احمدی با اشاره به راه اندازی سطح چهار (مقطع دکتری ) در حوزه های علمیه خواهران گفت: داوطلبان دراین مقطع نیز می توانند تا ۲۶ فروردین ماه در یکی از رشته های فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر چهار واحد آموزشی دراستان های تهران، قم و اصفهان برای تحصیل بانوان طلبه در مقطع سطح چهار تعیین شده که داوطلبان به منظور اطلاع از نام و نشانی آنها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

وی هدف راه اندازی این دوره آموزشی را ایجاد تسلط بر آرا، مکاتب و روش های مرتبط با رشته، تقویت توان پژوهش درحد تحلیل، نقد و ارائه نظریه در مسائل مرتبط با رشته، ارتقای توان پاسخگویی به نیازهای علمی و تخصصی رشته، تامین پژوهشگر مورد نیاز و زمینه سازی جهت تولید علم و توسعه دانش در رشته و تامین استاد مورد نیاز ذکر کرد.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: آزمون ورودی داوطلبان سطح چهار ساعت ۹ صبح روز جمعه ۳۰ خرداد در شهر قم برگزار خواهد شد.

احمدی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام، منابع آزمون و سایر اطلاعات مورد نیاز داوطلبان در پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir قرار گرفته است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefp8w.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما