پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : 25249

تمسک به قرآن بهترین راه مبارزه با تهدیدات جنگ نرم است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: تمسک به قرآن و پرداختن به حفظ، تلاوت، فهم و عمل به قرآن بهترین راه مبارزه با تهدیدات جنگ نرم دشمنان است.
تمسک به قرآن بهترین راه مبارزه با تهدیدات جنگ نرم است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در محفل قرآنی پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) به بیان نکاتی از آموزه‌های قرآن کریم پرداخت و اظهار کرد: فرقان به معنای جداکننده حق از باطل از نام‌های قرآن کریم است و قرآن، بهترین کتاب برای هدایت، راهنمایی و سعادت بشر است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم حق را از باطل تشخیص دهیم باید مصادیق آن را به درستی بشناسیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تهدیدات دشمنان علیه جامعه اسلامی را برشمرد و گفت: دشمنان با ایجاد تحریم و تنگناهای اقتصادی جبهه‌ای بسیار خطرناک را در مقابل مردم و نظام ما باز کردند که البته این مسئله تازگی ندارد و در آغاز رسالت نیز محاصره اقتصادی از سوی دشمنان دین مسبوق به سابقه بوده است.

وی هوشیاری مردم و نظام را خنثی کننده تحریم‌های اقتصادی دانست و تاکید کرد: البته مردم ما و مجموعه نظام با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و با اتکا به توان، سرمایه و نیروی انسانی داخلی هوشیارانه و مقتدرانه در مقابل جبهه تحریم اقتصادی دشمن ایستاده‌اند.

انصاری تهدید فکری و اندیشه‌ای را دومین نوع تهدیدات دشمن موسوم به جنگ نرم خواند و ابراز کرد: دشمن وقتی نقش نهضت عاشورا و تاثیر آیات و روایات مربوط به جهاد را در تحرک و پویایی جامعه اسلامی و ظلم ناپذیری و صبر و استقامت در برابر کمبودها را دید، اقدام به تهدید و تخریب بنیان‌های فکری جامعه کرد.

وی برنامه‌های مخرب و فریبنده ماهواره‌ها را نمونه‌هایی از تهدیدات نرم دشمن دانست و ادامه داد: دشمن برای انحراف فکری افراد جامعه از سن کودکی نقشه طراحی کرده است که مصادیق آن را در اسباب بازی‌های مربوط به کودکان می‌توان دید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تاکید کرد: پناه بردن به آموزه‌های نورانی کلام الله و حفظ، فهم، انس، عمل و تلاوت قرآن بهترین راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمنان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb95b5.rhbsapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما