يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : 25701

بهزیستی آماده جمع آوری زکات فطریه درقم

قم نيوز : قم نیوز: بهزیستی قم با صدور اطلاعیه از آمادگی این اداره کل در جمع آوری زکات فطریه در این استان خبر داد.
بهزیستی آماده جمع آوری زکات فطریه درقم
به گزارش قم نیوز، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و دعای خیر برای وسعت رزق و برکت زندگی مردم روزه دار، مومن و نیکوکار استان، به اطلاع می رساند در آستانه فرا رسیدن عید فرخنده فطر، اداره کل بهزیستی استان قم آمادگی خود را برای دریافت فطریه امت خدا جوی استان اعلام می دارد.

اطلاعیه ادامه یافته است : براساس نظر مراجع عالیقدر حضرت امام خمینی (ره)،رهبر معظم انقلاب ، حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، موسوی اردبیلی، فاضل لنکرانی(ره)، سیستانی و نوری همدانی، مومنین می توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی پرداخت نمایند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: لذا مومنینی که قصد ادای این فریضه و تکلیف واجب در روز عید سعید فطر را دارند می توانند از طریق صندوق های ثابت خیابان ۱۹دی(باجک)، بلوار شهید ظریفیان، مجتمع بهزیستی آیت الله گلپایگانی، خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی، اداره بهزیستی شهرستان قم و از طریق صندوق های سیار مستقر در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و مکانهای برگزاری آیین نماز عید فطر و از طریق دستگاه های عابر بانک و واریز به ملت کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۴۷۲۳۷۸۱ اقدام کنند.

اطلاعیه ادامه یافت: همچنین از طریق تماس با شماره تلفن ۳۷۷۰۵۸۵۹ و ۰۹۱۹۵۸۸۹۱۹۹ می توانند اطلاعات لازم را کسب کرده و مبلغ فطریه را پرداخت کنند.

اطلاعیه حاکیست: بر این اساس، وجوه فطریه پس از دریافت با توجه به امکانات موجود در اسرع وقت در اختیار خانواده های نیازمند، معلولین، ایتام و اقشار تحت پوشش سازمان بهزیستی، قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcezf8w.jh8n7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما