چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 26575

برگزاری نشست‌‌ سبک زندگی اسلامی در دانشگاه حضرت معصومه

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده بسیج پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت دانشگاه حضرت معصومه (س) از برگزاری نشست‌هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی و اسلام‌ستیزی در غرب با همکاری بنیاد مهدویت خبر داد.
برگزاری نشست‌‌ سبک زندگی اسلامی در دانشگاه حضرت معصومه
به گزارش قم نیوز، مهدی ذوالقدر با اشاره به افتتاح دانشگاه حضرت معصومه (س) در سال ۸۶ اظهار کرد: با تاسیس این دانشگاه بسیج دانشجویی در سال ۸۷ و بسیج کارمندان نیز در سال ۸۸ راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

وی به برنامه‌های مختلف بسیج دانشگاه حضرت معصومه(س) اشاره کرد و گفت: همایش تا وصال یکی از برنامه‌هایی است که از سال ۸۸ هر سال برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت دانشگاه حضرت معصومه (س) افزود: در همایش‌ها از خانواده شهدای هسته‌ای و برخی فرماندهان دعوت به عمل آمده و عده‌ای از فرماندهان نیز به نقل خاطرات گذشته خود می‌پردازند.

ذوالقدر برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های قرآنی را از برنامه‌های بسیج دانشگاه حضرت معصومه (س) برشمرد و خاطرنشان کرد: روخوانی، حفظ، ترتیل و تدبر در قرآن از برنامه‌هایی است که توسط بسیج دانشگاه برای دانشجویان و خانواده‌های کارکنان برگزار شده است.

وی به مناسبت‌های مذهبی اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون بسیج دانشگاه در همه مناسبت‌ها از اعیاد گرفته تا عزاداری‌ها سهم ویژه‌ای در برگزاری برنامه‌ها داشته است.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت دانشگاه حضرت معصومه (س) افزود: در زمینه فضای مجازی و سایت نیز فعالیت‌هایی داشته‌ایم و مسابقاتی نیز برگزار کرده‌ایم.

ذوالقدر تصریح کرد: برگزاری نشست‌هایی با همکاری بنیاد مهدویت در زمینه اسلام‌ستیزی در غرب و سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج دانشگاه حضرت معصومه(س) برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات پیامکی، کتاب‌خوانی و دل‌نوشته از برنامه‌های دیگر بسیج در این دانشگاه است.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت کریمه اهل بیت دانشگاه حضرت معصومه (س) یادآور شد: تمام کارمندان و اساتید دانشگاه از اعضاء بسیج و حلقه‌های صالحین هستند و علاوه بر آن بیشتر دانشجویان نیز بسیجی هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenn8w.jh8pfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما