پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : 26670

غبارروبی گلزار شهدای شیخان توسط جامعه اصناف قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم غبارروبی گلزار شهدای شیخان توسط جامعه اصناف استان قم و با حضور فرماندهان بسیج اصناف برگزار شد.
غبارروبی گلزار شهدای شیخان توسط جامعه اصناف قم
به گزارش قم نیوز، محمدعلی قاسمی فرمانده حوزه شهید رجایی بسیج اصناف استان قم با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جامعه اصناف استان قم عصر امروز به همت سازمان بسیج اصناف سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در گلزار شیخان قم حضور یافته و با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

وی حضور جامعه اصناف در مراسم غبارروبی گلزار شیخان را پرشور دانست و اضافه کرد: در این مراسم جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف استان قم نیز حضور داشتند.

فرمانده حوزه شهید رجایی سازمان بسیج اصناف استان قم ضمن گرامیداشت روز قشر بسیج اصناف ادامه داد: سه شنبه هفته آینده روز قشر بسیج اصناف را در پیش داریم که امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بتوانیم برای بسیجیان، روز قشر مبارکی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور بسیجیان اصناف در نماز جمعه این هفته و برگزاری همایش گرامیداشت این قشر همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بخشی از اقدامات برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی با اشاره به تاثیرگذاری جامعه اصناف در عرصه‌های مختلف بیان کرد: این قشر همانند همیشه در کنار مردم و مسئولان در برابر تهاجمات دشمن ایستادگی کرده و برای سربلندی انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawinu.49ni015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما