قم نيوز : قم نیوز: اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان قم با معرفی نفرات برتر و تجلیل از آثار برگزیده برگزار شد
نفرات برتر دومین دوره جشنواره هنرهای تجسمی استان قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز ،اختتامیه دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم یکشنبه شب در تالارشهید آوینی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی قم برگزارشد.
 
معصومه سادات بهرامی دبیر دومین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان قم در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: سطح کیفی آثار ارسال شده به دومین دوره جشنواره هنرهای  تجسمی نسبت به سال گذشته به صورت قابل توجهی  ارتقا یافته است.
 
وی با بیان اینکه ترکیب هیئت داوران جشنواره نسبت به سال گذشته تغییرچندانی نداشته است، گفت: همین مسئله سبب ارتباط هنری بیشتر بین داوران که از اساتید برترکشوری هستندبا هنرمندان شده است.
 
 رئیس حوزه هنری استان قم نیز در این مراسم گفت: نباید حضور در جشنواره به هنرمندان نگرش جشنواره‌ای بدهدو آنان را از هنر اصیل غافل کند.
 
معلمی با بیان اینکه کسب رتبه در جشنواره‌ها یکی از آسیب‌های جامعه هنری ایران است ،گفت: مدیران هنری نیز با توجه بیش از حد به جشنواره ها در ارزیابی سطح کیفی هنرمدان در این مسئله مقصرهستند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه علی بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه رسالت بسیج حکم می‌کند تا در عرصه‌های هنری نیز فعال باشد، گفت: هنرمندان بسیجی باید با ورود دقیق به سوژه‌های مطرح در جامعه، به تحقق آرمان سبک زندگی اسلامی کمک کنند.
 
دومین جشنواره هنرهای تجسمی استان قم در بخش‌های پوستر، کاریکاتور، نقاشی، حجم سازی، نقاشی دیواری و نگارگری برگزار شد.
 
در پایان این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره با اهدای لوح سپاس هیئت داوران وجوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdciz3ar.t1ayu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما