چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : 28319
به مدت دو روز؛

نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز:نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد، روز چهارشنبه به مدت دو روز با موضوع 'نقش حوزه های علمیه و علمای بلاد در تبیین فرهنگ و اقتصاد اسلامی' در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم آغاز به کار کرد.
نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد در قم آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز ، این اجلاس دو روزه با حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان خبرگان رهبری، ائمه جمعه، مدیران استانی حوزه های علمیه، نمایندگان ولی فقیه در دانشگاه ها و مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی استان های سراسر کشور آغاز شد.
 
نخستین روز این اجلاس پس از برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی آیات محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و نایب رییس اول جامعه مدرسین، با پیگیری کمیسیون های تخصصی ادامه پیدا خواهد کرد.
 
\'نقش و جایگاه روحانیت و حوزه های علمیه در تبیین اقتصاد اسلامی با تکیه بر جریان اقتصاد مقاومتی\'، \'نقش و جایگاه روحانیت در تبیین فرهنگ اسلامی با تکیه بر اصلاح سبک زندگی\' و \'جایگاه روحانیت در تبیین امور تبلیغی و اجتماعی با تکیه بر امر به معروف و نهی از منکر\' سه کمیسیون تخصصی است که در نهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه و علمای بلاد برگزار می شود.
 
دومین روز اجلاس نیز به سخنرانی دو تن از مراجع تقلید، شخصیت های برجسته حوزه و جمعی از علمای بلاد اختصاص یافته است و طی آن حضرات آیات مراجع تقلید \'ناصر مکارم شیرازی\' و \'جعفر سبحانی\' در جمع شرکت کنندگان سخنرانی خواهند کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcco1qi.2bq4s8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد حسین
عالی بود