سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 29054
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران :

از دارندگان مدرک سیکل در 26 واحد حوزوی خواهران ثبت نام به عمل می آید

قم نيوز : قم نیوز: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: 26 مدرسه علمیه خواهران، داوطلبان با مدرک تحصیلی سیکل را پذیرش می‌کنند.
از دارندگان مدرک سیکل در 26 واحد حوزوی خواهران ثبت نام به عمل می آید
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوز‌ه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام محمد احمدی با اشاره به آغاز فرایند پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از 25 بهمن‌ماه اظهار داشت : حدود 420 واحد آموزشی تربیتی از علاقمندان به فراگیری علوم دینی ثبت نام می‌کنند که از میان آنها 26 واحد متقاضیان با مدرک تحصیلی سیکل را ثبت نام خواهند کرد.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه تمام مراحل ثبت نام و پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران از طریق پایگاه اینترنتی www.whc.ir انجام می‌شود‏، افزود: تحصیل در مقطع سطح دو (کارشناسی) برای داوطلبانی که با مدرک دیپلم و بالاتر در حوزه‌های علمیه خواهران پذیرش می‌شوند به مدت پنج سال و برای داوطلبانی که با مدرک سیکل پذیرش می‌شوند، هفت سال است و در پایان این دوره تحصیلی، طلاب مدرک سطح دو (کارشناسی) دریافت می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه پذیرش داوطلبان در مقطع تحصیلی سطح دو بدون آزمون ورودی انجام می‌گیرد، گفت: سنجش داوطلبان از طریق بررسی سوابق علمی در دوره دبیرستان انجام می‌شود و پس از سنجش علمی، دارندگان بالاترین امتیازات به مصاحبه اخلاقی رفتاری معرفی می‌شوند.

وی ویژگی بارز پذیرش سال جاری حوزه‌های علمیه خواهران را امکان پذیرش داوطلبان غیرایرانی برشمرد و افزود: با توافقی که با جامعه المصطفی العالمیه صورت گرفته است، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در تمام نقاط کشور به استثنای شهرهای تهران، اصفهان، گرگان و مشهد، داوطلبان غیرایرانی علاقه‌مند به فراگیری علوم دینی را پذیرش می‌کند تا آنان در مدت محدود حضور در ایران بتوانند علوم دینی را فرابگیرند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjxye8.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

f.s
سلام چرا شرایط سنی برای کسایی که میخوان وارد حوزه بشن سخته؟حالا ما که هنوز سیکل نداریم باید چیکار کنیم؟؟