دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 31133
منبع : روابط عمومی مسجد مقدس جمکران
با حضور قاریان برجسته ایرانی و مصری؛

محفل بزرگ قرآن كريم در مسجد مقدس جمكران برگزار مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران از برگزاری محفل بزرگ قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین المللی ایرانی و مصری خبر داد.
محفل بزرگ قرآن كريم در مسجد مقدس جمكران برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با اشاره به اينكه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا و بهار قرآن ظرفیتی عظیم برای شناخت، خودسازی و بندگی خداوند است، گفت: اين ماه فرصتی جهت ایجاد و تقویت مبانی فکری و معرفتی برگرفته از معارف قرآن و عترت به عنوان تنها نسخه هدایت بخش بشریت که باید از آن بهره برد.

وی با اشاره به اینکه همه باید این ماه را فرصت ارزشمندي بدانیم، عنوان كرد: معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمكران تلاش خود را به کارگرفته است تا با تاکید بر رویکرد معرفت‌ افزایی و آشنایی با تکالیف شرعی مناسب با اقتضائات مخاطبان، نسبت به میزبانی فرهنگی مشتاقان و نمازگزاران اقدام کرده و بسترهای لازم جهت بهره مندی بیشتر از فرصت ماه مبارک رمضان را برای مخاطبان خود فراهم كند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاري محفل بزرگ قرآنی با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و تصريح كرد: اين مراسم با حضور استاد یوسف عقل از کشور مصر، استاد امین پویا و استاد محمدمهدی بیگی در سه شنبه نهم تير ماه ( شام ۱۳ رمضان) – ساعت ۲۲:۴۵ برگزار مي‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اهداف برگزاري اين مراسم گفت: توجه هرچه بيش‌تر به قرآن باعث قرارگرفتن انسان در مسير هدايت و بندگي مي‌شود و در ماه رمضان بايد از اين فرصت مناسب استفاده كرد تا با الگو قرار دادن قرآن به سمت سعادت برويم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcae6ne.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما