چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 32372
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

طلاب حضور جدی در فضاهای مجازی داشته باشند

قم نيوز : قم نگار: مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه امروز نسل جوان ارتباط زیادی با فضاهای مجازی دارند گفت: باید طلاب به صورت جدی در فضاهای مجازی حضور یافته و چهره رحمانی دین مبین اسلام را بیش از پیش معرفی کنند.
طلاب حضور جدی در فضاهای مجازی داشته باشند
به گزارش قم نگار، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی ظهر امروز در نشست فصلی مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم نهایت استفاده را برده و امانت‌دار خوبی باشیم بیان کرد: اگر آحاد مردم بدانند که این دنیا ابدی و ماندگار نیست و همه چیز حتی پست و مقام فانی است آنگاه بسیاری از دغدغه‌های موجود در جامعه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت امانتی است که بر دوش ما گذاشته شده است و باید در حفظ این امانت کوشید، اظهار کرد: زنان در جامعه اسلامی نقشی مهم و موثر دارند و کسی نیست که بتواند از نقش زن در جامعه اسلامی چشم‌پوشی کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی باید برای رشد و پیشرفت از ظرفیت‌های بانوان در سایه حفظ ارزش‌های این قشر بهره‌ گرفت، ‌گفت: مسئله حفظ جایگاه زن در جامعه اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است در حالی که در دیگر کشورها از زن استفاده ابزاری شده و امروز نیز شاهد هستیم که داعش از زن به عنوان ابزار استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه شاهد فراگیر شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی توسط نسل جوان هستیم تاکید کرد: باید طلاب آماده ورود به فضای مجازی و اثرگذاری در این فضا باشند.

حجت‌الاسلام والسملمین جمشیدی با اشاره به اینکه در حوزه علمیه خواهران بانوان نخبه پرورش یافته و به مدارج عالی رسید‌ه‌اند خاطرنشان کرد: بانوان طلبه که حائز عناوین برتر شده‌اند باید این نکته را بدانند که تازه در اول مسیری بسیار پیچیده و دشوار قدم گذاشته‌اند.

وی ضرورت ارتقاء و شکوفا شدن استعدادهای بانوان طلبه را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید طلاب خواهر بهره‌وری خود را ارتقاء داده و در قالب برگزاری جشنواره‌ها ظرفیت‌های خود را بیشتر بشناسند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تلاش‌های گسترده در سطح بین‌المللی برای معرفی چهره‌ای خشن از دین مبین اسلام گفت: بیشترین عضوگیری آنها از فضاهای مجازی است و در چنین شرایطی باید طلاب خواهر با حضور در این فضاها، زمینه‌های رشد و تعالی اسلام ناب را فراهم کرده و چهره رحمانی دین مبین اسلام را به همگان معرفی کنند.

وی بهره‌گیری از ابزارهای روز تبلیغی را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز شرایط با گذشته متفاوت شده است و با استفاده از بسترهای روز فرصت‌های تبلیغی بیشتری مهیا شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcgxw9w.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما