يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 34996
رئیس هیئت جودوی قم:

۲ جودوکار قمی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند

قم نيوز : قم نگار: رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: ۲ جودوکار قمی در بخش کاتا عازم مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند می‌شوند.
۲ جودوکار قمی عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
به گزارش قم نگار، سعید علیزاده اظهار داشت: تیم ملی کاتا جودوی کشورمان اواخر آذرماه راهی مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند می‌شود و ۲ کاتاروی قمی نیز در این تیم حضور خواهند داشت.

وی افزود: محمد حسن سالاری و محمدرضا صحرایی ۲ کاتاروی قمی هستند که با کوله باری از تجربه حاصل حضور در مسابقات آسیایی و بین المللی مختلف شانس زیادی برای کسب مدال در بانکوک دارند.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: تمرینات تیم ملی کاتاجودو در تهران آغاز شده و صحرایی و سالاری در این اردو حضور دارند و به همراه ۸ کاتاروی دیگر تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

علیزاده بیان داشت: این ۲ کاتاروی قمی عضوی از تیم ملی کشورمان اعزامی به مسابقات جهانی مالاگای اسپانیا بودند که البته در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نشدند اما حضور ۲ ورزشکار قمی در چنین رویداد بزرگی برای ورزش قم یک افتخار است.

وی عنوان کرد: محمدحسن سالاری و محمدرضا صحرایی نخستین حضور بین المللی خود را در سال ۲۰۰۸ در مسابقات جهانی فرانسه تجربه کردند و سپس در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ مجارستان قرار گرفتند.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: این ۲ ورزشکار قمی سال ۲۰۱۱ در مسابقات جهانی آلمان و سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا در بانکوک تایلند به عنوان نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب افتخار و مدال‌های متنوعی شدند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcaione.49nyo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما