پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : 35143
لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور

صبای قم در هفته پایانی نیم‌فصل میزبان ذوب‌آهن شد

قم نيوز : قم نگار: آخرین بازی صبای قم در نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود.
صبای قم در هفته پایانی نیم‌فصل میزبان ذوب‌آهن شد
به گزارش قم نگار، ۳۰ تیم حاضر در گروه‌های ۶ گانه مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور این هفته با برگزاری ۱۸ مسابقه به کار خود در نیم‌‌فصل نخست مرحله گروهی پایانی می‌دهند در حالی که صبای قم در خانه به میدان می‌رود.

فوتبالیست‌های نوجوان صبای قم در حالی از روز جمعه این هفته در آخرین بازی نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند که از چهار بازی قبلی خود در گروه سوم هیچ بردی در کارنامه ندارند.

تیمی که امسال در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگا‌ه‌های کشور زیر نظر کمال شیری به عنوان سرمربی و مسعود خسروی و محسن یزدی فوتبالیست‌های موفق سال‌های اخیر قم به عنوان مربی به مصاف رقبا رفته از چهار بازی قبل خود دو باخت و دو تساوی کسب کرده است.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از انجام سه بازی خارج از خانه و یک مسابقه خانگی،‌ این هفته در دومین بازی خانگی خود از گروه سوم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور پذیرای تیم مطرح ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

فوتبالیست‌های نوجوان و مستعد صبای قم دقیقا یک هفته بعد از رویارویی با دیگر اصفهانی همگروه خود یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۰ آذر ماه در چارچوب یکی از بازی‌های هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر نوجوانان، در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم نوجوانان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

البته شاگردان کمال شیری در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم که از نخستین بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در برابر تیم پتوی‌لاله اصفهان نیز چندان نتیجه خوبی کسب نکرده و با میهمان خود به تساوی دو بر دو رضایت داده‌اند.

تیم نوجوانان صبای قم در سه دیدار خارج از خانه چهار هفته سپری شده بازی‌های مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به ترتیب به مصاف تیم‌های پور البرز، مقاومت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفته است.

صبایی‌ها در هفته نخست از میهمانی تیم پور البرز یک امتیاز گرفته‌‌اند، در هفته دوم نیز یک بازی خارج از خانه دیگر انجام دادند اما با نتیجه عجیب پنج بر دو برابر مقاومت تهران شکست خوردند و در هفته چهارم نیز در میهمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سه بر دو مغلوب شدند.

امسال بازی‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور با رقابت ۳۰ تیم به انجام می‌رسد و تیم‌های شرکت کننده در بازی‌های این فصل در ۶ گروه پنج تیمی بازی‌های خود را برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در هفتمین سال حضور متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه سوم با تیم‌های فوتبال پورالبرز، پتوی‌لاله اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان، مقاومت تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رقابت می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmydm.w6dtjagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما