قم نيوز : قم نگار: تجمع عظیم اساتید و طلاب حوزه علمیه به مناسبت حماسه عظیم ۹ دی در مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد.
تجمع عظیم طلاب به‌مناسبت حماسه ۹ دی در مدرسه فیضیه قم برگزار شد
به گزارش قم نگار، هم زمان با روز ۹ دی ماه سال روز حماسه عظیم و میلیونی ملت ایران اساتید و فضلای حوزه علمیه با حضور در مدرسه فیضیه قم این روز عظیم را گرامی داشتندو در تجمع ۹ دی شرکت کردند.

در این مراسم آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه قم، امیر‌آبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

طلاب و فضلای حوزه علمیه در این حماسه عظیم شعارهای "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "مرگ بر آمریکا" "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر فتنه‌گر و منافق"، "مرگ بر سازشکار" را سر دادند.

آیت‌الله علم الهدی در این مراسم با بیان اینکه ۶ سال از فتنه ۸۸ گذشته و ما باید امروز از فتنه ۹۴ سخن بگوییم، تصریح کرد: فتنه سال ۹۴بسیار پیچیده تر و نافذتر و خطرناک‌تر از فتنه ۸۸ است؛ چون دشمن با تجربه از فتنه ۸۸ در راستای نفوذ در نظام است، دشمن در فتنه ۸۸ قصد داشت در فضای کشوری که صدها هزار شهید داده شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران را سر بدهد، اما در فتنه ۹۴ قصد دارد همه چیز را تصرف کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن در سال ۸۸ به شناسایی افرادی پرداخت که دارای زاویه با رهبر معظم انقلاب هستند و امروز به دنبال این افراد است، گفت: در فتنه ۸۸ دشمن نفس جامعه را به دست گرفت و عوامل نفوذ در نظام را شناخت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcguu9w.ak9nn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما