پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 35969
منبع : سازمان مدیریت پسماند قم
برای ترویج فرهنگ تفکیک پسماند خشک

طرح معاوضه کاغذ باطله با کتاب در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: این سازمان در راستای ترویج فرهنگ تفکیک پسماند خشک، اقدام به اجرای طرح معاوضه کتاب با کاغذ باطله کرده است.
طرح معاوضه کاغذ باطله با کتاب در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نگار، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به برگزاری طرح مبادله کتاب با پسماند خشک، گفت: هدف از برگزاری این طرح، ترویج فرهنگ مدیریت پسماند و به موازات آن افزایش سرانه مطالعه است.

به گفته وی، برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها و اجرای طرح تعویض کتاب با پسماند خشک و کاغذ باطله فرصت مناسبی است تا علاوه بر اینکه ارزش و هویت کتاب برای همگان آشکار شده و اقدامات مؤثری در راستای ترویج فرهنگ مطالعه انجام شود، فرهنگ مدیریت پسماند نیز تقویت شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند قم تصریح کرد: این طرح از ۱۸ دی‌ماه در مجاورت غرفه بازیافت واقع در خیابان فرهنگیان ۱ برگزار می‌شود.

میرابراهیمی با بیان اینکه ۱۵۰ عنوان کتاب تهیه شده و در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد، اظهار کرد: افراد می‌توانند در صورت تمایل، کتاب مورد نظر خود را خریداری و یا با میزان پسماند خشک معاوضه کنند.

وی افزود: همیاران می‌توانند کتاب‌های استفاده شده در منزل را طی یک حرکت نمادین به غرفه بازیافت واقع در خیابان فرهنگیان ۱ تحویل دهند و در صورت نیاز از کتاب‌های دیگر همیاران استفاده کنند.

ساعت برپایی این برنامه از ۹ صبح الی ۱۳ ظهر است و این طرح در صورت استقبال از ظرفیت موجود، هر هفته در مجاورت غرفه‌های بازیافت در سطح شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcb99bf.rhbs0piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما