دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : 36629
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد:

آغاز مسابقات تنیس‌ روی‌میز بین‌المللی جام فجر با رقابت 40 پینگ‌پنگ‌ باز در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از آغاز مسابقات بین‌المللی پینگ‌پنگ جام فجر با رقابت ورزشکاران داخلی و خارجی در قم خبر داد.
آغاز مسابقات تنیس‌ روی‌میز بین‌المللی جام فجر با رقابت 40 پینگ‌پنگ‌ باز در قم
به گزارش قم نیوز، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: برای برگزاری این دوره از مسابقات مدت زیادی است که تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم تا بهترین میزبانی را از تیم‌ها و پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده در این پیکارها داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور پینگ‌پنگ بازان داخلی و خارجی مطرح در این دوره از رقابت‌های بین‌المللی جام فجر، عنوان کرد: ورزشکاران داخلی شرکت کننده در مرحله نخست مسابقات جام فجر از هشت استان کشور هستند و بازی‌های خود را برای راه‌یابی به مرحله نهایی از امروز آغاز کردند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: مسابقات بین‌المللی به مناسب آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور بازیکنان مطرح خارجی و پینگ‌پنگ بازان شاخص کشورمان در خانه تنیس روی‌میز قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ جام فجر در بخش آقایان از امروز به مدت سه روز به میزبانی هیئت تنیس روی‌میز استان قم برگزار خواهد شد در حالی که امروز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه پیکارهای بخش آزاد با حضور ۲۵ بازیکن آغاز شد.

عموئیان عنوان کرد: این تعداد شرکت کننده در مرحله نخست مسابقات جایزه بزرگ بین‌المللی تنیس روی‌میز جام فجر از استان‌های یزد، خوزستان، توابع‌تهران، البرز، مرکزی، قم، مازندران و کرمان هستند که ابتدا در گروه‌های مقدماتی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی ابراز کرد: پینگ‌پنگ بازان حاضر در رقابت‌های مرحله نخست جام فجر ابتدا در هشت گروه مقدماتی با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا در پایان چهار بازیکن برتر به مرحله نهایی مسابقات راه یافته و با دیگر حریفانی که از این مرحله به جدول مسابقات اضافه می‌شوند به رقابت بپردازند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، از آغاز بازی‌های مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس روی‌میز جام فجر در قم ۱۶ ورزشکار دیگر به جدول مسابقه ملحق می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بدین‌ ترتیب رقابت‌های مرحله نهایی با حضور پنج بازیکن از لیگ دسته اول تنیس روی‌میز بزرگسالان کشور، دو بازیکن چینی عضو باشگاه شهرداری تبریز، دو بازیکن ملی‌پوش کره شمالی که در قم اردو زده‌اند، سه بازیکن از تیم هیئت تنیس روی‌میز قم و چهار بازیکن برتر رقابت‌های آزاد برگزار می‌شود.

عموئیان با بیان اینکه تماشاگران علاقمند به تماشای این رقابت‌ها می‌توانند با حضور در خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم به تماشای این رقابت‌ها بنشینند، ابراز کرد: توپ مسابقات بین‌المللی جام‌ فجر در قم با حمایت شرکت ژیوم از توپ‌های سه ستاره پلاستیکی این شرکت تهیه شده است.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم در پایان با اشاره به پیش‌بینی جوایز نقدی برای برترین‌های این رقابت‌ها، اظهار کرد: در پایان این رقابت‌ها به نفر نخست ۴۰۰ دلار، نفر دوم ۳۰۰ دلار، نفر سوم ۲۰۰ دلار و نفر چهارم ۱۰۰ دلار به صورت نقدی اهداء می‌شود.

انتهای پیام /۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcf1vdm.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما