دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 37632
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم:

طرح‌های بشردوستانه کانون‌های دانشجویی باید در جامعه فراگیر شود

قم نيوز : قم نیوز:مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: طرح‌های بشردوستانه کانون‌های دانشجویی باید توسط جوانان و دانشجویان به عنوان یک فرهنگ در خانواده‌ها و افراد جامعه گسترش یابد.
طرح‌های بشردوستانه کانون‌های دانشجویی باید در جامعه فراگیر شود
به گزارش  قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد گلفشان در نخستین نشست هم‌اندیشی سال 95 دبیران و اعضای شورای اجرای کانون‌های دانشجویی قم ضمن تبریک آغاز سال جدید از مجموعه فعالیت‌های انجام شده در معاونت امور جوانان در سال گذشته و اجرای موفق طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تقدیر کرد و بیان داشت: در سالی که سرآغاز و پایان آن با نام حضرت فاطمه زهرا(س) رقم خورده است باید تلاش کنیم هر چه بیشتر فرهنگ و سبک زندگی این بانوی بزرگ اسلام را در زندگی خود جاری کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که در هلال احمر فعالیت می‌کنند باید دارای روحیه بلند ایثار و گذشت ویژه‌ای باشند، افزود: تمام تلاش و همت بنده و همکاران حوزه جوانان در جمعیت این بوده که آنچه شایسته تلاش‌های بشردوستانه جوانان و دانشجویان است برای ادامه فعالیت‌ها میسر شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به افزایش فعالیت‌های جوانان با وجود کاهش اعتبارات در سال گذشته بیان کرد: اگرچه سال پیش هلال احمر از نظر منابع مالی با مشکل روبه‌رو بود اما در بخش‌های مختلف شاهد افزایش چشمگیر برنامه‌های متنوع بودیم و امید داریم در سال جدید این روند با ارائه طرح‌های ابتکاری بشردوستانه دانشجویان ادامه یابد.

گلفشان با تقدیر از اجرای طرح «اطعام نیازمندان» که با حضور درخشان اعضای کانون‌های دانشجویی قم در حال اجرا است، به حمایت از افزایش طرح‌های مشابه در هلال احمر تأکید کرد و گفت: طرح‌های بشردوستانه در این زمینه باید توسط جوانان و دانشجویان به عنوان یک فرهنگ در خانواده‌ها و افراد جامعه گسترش یافته و ضمن رشد این حرکت‌های انسان دوستانه که به نوعی از باورهای اعتقادی نیز نشأت گرفته است، به نیازمندان بیشتری خدمت‌رسانی شود.

وی با تأکید به اهمیت حضور جوانان به ویژه قشر فرهیخته دانشجو در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر تصریح کرد: نقش موثر و بی‌بدیل دانشجویان در تمام عرصه‌ها قابل توجه است و امروز از دانشجویان انتظار می‌رود با نگرش به سوی افق‌های بلند و با تمام توان و به صورت جدی در چهارمین انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر مشارکت حداکثری داشته باشند.

انتهای خبر/135
https://qomnews.ir/vdcauine.49n0e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما