چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 37935
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
جانشین ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم مطرح کرد

بررسی دقیق عملکرد دستگاه‌ها در حوزه تامین زیرساخت‌های گردشگری مذهبی

قم نيوز : قم نیوز: جانشین ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم گفت: با نگاهی دقیق، مطالبه‌گر و با قاطعیت عملکرد دستگاه‌های تأمین کننده زیر ساخت‌های زیارتی و گردشگری مذهبی رصد خواهد شد.
بررسی دقیق عملکرد دستگاه‌ها در حوزه تامین زیرساخت‌های گردشگری مذهبی
به گزارش قم نیوز، یونس عالی‌پور اظهار کرد: با عنایت به اینکه امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» نامگذاری شده و حوزه زیارت و گردشگری مذهبی و همچنین بازنگری در حوزه محصولات زائر می‌تواند نقش مهمی در فاصله‌گیری از اقتصاد نفت محور و تک محصولی و تحقق اقتصاد مقاومتی و اتکاء به محصولات فرهنگی توریسم محور داشته باشد با نگاهی دقیق، مطالبه‌گر و با قاطعیت عملکرد دستگاه‌های تأمین کننده زیرساخت‌های زیارتی و گردشگری مذهبی رصد خواهد شد.

وی گفت: حوزه اقدام و عمل حوزه‌ای کاربردی است و نیازمند بهره‌گیری مناسب از امکانات موجود و نیازمند مشارکت و همدلی در قالب ابداع و نوآوری است و این ساحت بهانه تراشی، تعلل، تنبلی، کم کاری و بی‌تفاوتی را بر نمی‌تابد.

جانشین ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم افزود: از آنجا که ارزیابی عملکرد شاخصی قابل اعتنا و اعتماد برای نحوه و میزان موفقیت دستگاه‌های متولی و مرتبط با حوزه زیارت و گردشگری است و این مهم با مقیاس کمّی اندازه گیری، راحت‌تر و سهل الوصول‌تر خواهد بود از هم‌افزایی و توانمندی مراکز علمی برای طراحی فرم ارزیابی عملکرد متناسب با شعار سال استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: از آنجا که چشمان تیزبین ارزیابان عملکردی مترصد کمیته و کیفیت خدمت رسان بوده و در این راستا رئیس دانشگاه قم، مدیر گروه دانشگاه مدیریت و اساتید گروه مربوطه به یاری ما شتافته‌اند، از این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته و ان‌شاء‌الله نتایج ارزیابی به استاندار و دستگاه‌های متولی ارائه خواهد شد و شاهد تأثیرگذاری نتایج این ارزیابی بر افزایش کیفیت بخشی برنامه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgny9w.ak9uw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما