دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : 38420
مدیرکل بنیاد شهید قم:

مراسم بزرگداشت روز جانباز در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم از برگزاری مراسم بزرگداشت روز جانباز در قم خبر داد.
مراسم بزرگداشت روز جانباز در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی ظهر امروز با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهارداشت: این مراسم با حضور بیش از 11 هزار جانباز سرافراز در شهر مقدس برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم  با اشاره به اینکه 100 جانباز خانم در قم داریم افزود: 6 هزار جانباز 25 درصد، 4 هزار جانباز بالای 25 درصد و 250 جانباز 70 درصد در زندگی می کنند.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن روز جانباز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه در قم برگزار می شود افزود: برنامه های متنوعی برای بزرگداشت این روز در نظر گرفته ایم.

هاشمی با بیان اینکه حضور استاندار، عیادت ائمه جماعات از جانبازان محلات و تجلیل از آنها جزء برنامه های ما است گفت: تجلیل از جانبازان مداح، دیدار با جانبازان بستری در قم و دیدار با جانبازان شاغل از دیگر برنامه های ما برای این روز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری مراسم دعای توسل در حرم مطهر و با حضور جانبازان قمی را از دیگر برنامه های بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: مراسم غبارروبی مزار شهدا روز پنجشنبه 23 اردیبهشت ماه با حضور جانبازان در گلزار شهدا انجام خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به فرمایش امام خمینی (ره) جانبازان رهبران این نهضت هستند خاطر نشان کرد: جانبازان نیروهای ارزشمند ، اسوه های صبر و ایثار و ولایت مداری و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

هاشمی در پایان عنوان کرد:راه شهدا و جانبازان به استقامت و هم نوایی نیاز دارد و پرچ دار اصیل این نهضت مقام معظم رهبری است که باید از ایشان تاسی کرد.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcgzt9w.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما