پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 38962
منبع : خبرگزاری مهر
مشاور وزیر کشور خبر داد:

توجه جدی به نماز و حجاب در تمامی زیرمجموعه‌های وزارت کشور

قم نيوز : قم نیوز: مشاور وزیر کشور با اشاره به توجه جدی وزارت کشور به رعایت حجاب و اقامه نماز در همه ادارت تابعه این وزارتخانه، از برگزاری نماز در کلیه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها خبر داد.
توجه جدی به نماز و حجاب در تمامی زیرمجموعه‌های وزارت کشور
به گزارش قم نیوز، محمد ابراهیم شوشتری قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی طی سخنانی به وظیفه اعضای شورای فرهنگی استانداری‌های کشور اشاره و موضوع اقامه نماز را مورد توجه قرار داد و گفت: تلاش زیادی در مجموعه وزارت ارشاد و همچنین شورای فرهنگی استانداری‌ها صورت گرفته تا در تمامی مراکز استانداری و فرمانداری کشور نماز اقامه شود.

وی با بیان اینکه وزارت کشور طی چندین سال گذشته به عنوان ستاد اقامه نماز برتر در کشور انتخاب شده است، گفت: نظارت بر مسئله عفاف و حجاب هم در کارکنان و نیروهای وزراتخانه و هم در مراجعه کنندگان کاملا صورت می‌گیرد.

مشاور وزیر کشور در ادامه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه مصادیق مشخص شده و سعی شده تا در راستای این مصادیق موضوع امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه و نظارت قرار گیرد هر چند نمی‌توانیم بگوییم نظارت‌ها کامل است اما تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی ساماندهی سواحل، سماندهی مراکز اقامه نماز بین راه‌ها، ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها را از دیگر مواردی عنوان کرد که شورای فرهنگی استانداری‌ها بدان توجه دارد.

شوشتری در پایان تأکید کرد که وزارت کشور اهتمام ویژه‌ای به معقولات دینی از جمله نماز و حجاب دارد و تلاش‌های جدی در این زمینه صورت داده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchiwnx.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما