پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 42363
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان قم:

صنعت هتل‌داری در قم مهجور واقع شده است

قم نيوز : قم نیوز: دبیر جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان قم گفت: صنعت هتل‌داری در قم مهجور واقع شده است و به آن شکل که باید به آن توجه نمی‌شود.
صنعت هتل‌داری در قم مهجور واقع شده است
به گزارش قم نیوز، احمد فلاحیان در پایان نخستین جلسه هیت مدیره جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان قم اظهار کرد: محمد تقی مستقیمی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جامعه، شاه احمدی به عنوان نایب رئیس، احمد فلاحیان، مدیر هتل شقایق به عنوان دبیر، محمودپور به عنوان خزانه دار، حیدرآبادی عضو هیأت مدیره و متقیان مدیر به مدت سه سال به عنوان بازرس جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان قم انتخاب شدند.

وی با شرایط صنعت هتلداری در استان قم اظهار کرد: صنعت هتلداری در قم مهجور واقع شده است و به آن شکل که باید به آن توجه نمی‌شود. قوانین موجود دست‌و‌پا گیر هستند و در اکثر مواقع سرمایه‌گذاران را با نگرانی مواجه می‌کند. مجموع این عوامل موجب شده است تا انگیزه‌ لازم برای ساخت و احداث هتل‌های 4 و 5 ستاره در قم وجود نداشته باشد.

دبیر جامعه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان قم خاطرنشان کرد: قطعا حمایت‌های دولتی می‌تواند نجات دهنده صنعت هتل‌داری باشد چرا که رشد روزافزون این صنعت برای ارائه خدمات بهتر به زائران شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) کمک می‌کند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchxxnk.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما