يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 43321
منبع : خبرگزاری فارس

معرفی برترین‌ دختران شناگر قم در مسابقات جام دانش‌آموز

قم نيوز : به گزارش قم نیوز: نفرات برتر رقابت‌های شنای قهرمانی دختران استان قم با پایان مسابقاتی با عنوان روز دانش‌آموز معرفی شده و در حضور مسؤولان هیأت شنا، شیرجه و واترپلو تجلیل شدند.
معرفی برترین‌ دختران شناگر قم در مسابقات جام دانش‌آموز
به گزارش قم نیوز، هیأت شنا، شیرجه و واترپلو قم که رقابت‌های استانی این رشته را در تقویم سال 1395 به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌ریزی کرده، یکی از مهمترین مسابقات خود را به مناسبت گرامیداشت روز دانش‌آموز در قم برگزار کرد.

به مناسبت 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش‌آموز، هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش قم یک دوره مسابقات شنا برگزار کرد.

با توجه به به شرایط، ضوابط و مدارک مورد نیاز که هیأت شنا، شیرجه و واترپلو برای حضور علاقمندان در این دوره از رقابت‌ها در نظر گرفته بود، این رقابت‌ها در رده‌های سنی 6 تا 7 سال با حضور شناگران متولد سال‌های 1388 و 1389 در ماده 25 متر کرال سینه به انجام رسید.

در ادامه برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، شناگران رده‌های سنی هشت تا 10 سال که متولد سال‌های 1385 تا 1387 بودند در رشته‌های 50 متر کرال سینه، 50 متر کرال پشت، 50 متر پروانه و 50 متر قورباغه برای تعیین نفرات اول تا سوم به آب زدند.

همچنین شناگران رده‌های سنی 11 تا 12 سال به عنوان متولدین سال‌های 1383 و 1384 در این دوره از مسابقات برای به دست آوردن مقام‌های برتر طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیأت شنا، شیرجه و واترپلو در مواد 100 متر کرال سینه، 50 متر کرال پشت، 50 متر پروانه و 100 متر قورباغه به رقابت پرداختند.

چهارمین رده سنی که برای علاقمندان به شرکت در مسابقات شنا گرامیداشت روز دانش‌آموز در نظر گرفته شد، 13 تا 14 سال بود و متولدین سال‌های 1381 و 1382، در مواد 100 متر کرال سینه، 100 متر کرال پشت، 50 متر پروانه و 100 متر قورباغه در آن رقابت کردند.

در حالی که با توجه به شرایط برگزاری این دوره از مسابقات برای دانش‌آموزان شناگر، هر شرکت‌کننده می‌توانست حداکثر در دو ماده برای کسب عناوین برتر به رقابت بپردازد، تمام مسابقات این دوره به شکل نهایی برای تعیین برترین‌ها برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی هیأت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم، امتیازات این دوره از مسابقات به صورت اول تا هشتم محاسبه شد، ضمن اینکه در پایان مسابقات شنا قهرمانی دانش‌آموزان قم به مناسبت سیزدهم آبان‌ماه روز دانش‌آموز، به نفرات اول تا سوم هر ماده حکم و مدال اهدا شد.

مسابقات شنا دختران قهرمانی استان قم به میزبانی استخر شهدای فرهنگیان قم برگزار شد و با توجه به مهلتی که هیأت شنا، شیرجه و واترپلو قم در نظر گرفته بود 145 شناگر در این رقابت‌ها حضور یافتند، ضمن اینکه شناگران حاضر در ترکیب 11 تیم از استخرهای سطح استان قم با انگیزه به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و سکوهای برتر، در چهار رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و در رشته‌ها و مواد مختلف به ترتیب مائده ماندگاری، عارفه درامامی، پریسا ملتزمی، نگار واشیان، مائده قلی‌پور، سحرالسادات تقوی، زهرا خانی، معصومه طائرمداح، مبارکه رضایی و فاطمه محمودی رتبه نخست و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

این در حالی است که فروغ‌السادات ذوالشرافتین نایب رئیس هیأت شنا، شیرجه و واترپلو، حسنی رئیس کمیته مسابقات، مهدی‌زاده مدیر استخر فرهنگیان، داوران، مربیان مدیران استخرهای شرکت کننده، پرسنل استخر فرهنگیان، تیم امداد هیأت پزشکی ورزشی استان قم و مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در برگزاری این رقابت‌ها مشارکت داشتند.

برترین‌های مسابقات شنا قهرمانی دختران استان قم به مناسبت روز دانش‌آموز در حالی مشخص شدند که با برنامه‌ریزی انجام شده در این هیات ورزشی، روز جمعه هفته جاری یعنی بیست و یکم آبان ماه پسران شناگر برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccs1q0.2bq1i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما