يکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 44940
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي طرح جايگاه‌هاي كوچك سوخت‌رسان براي رفاه بيشتر شهروندان در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهردار قم گفت: گاهي شهروندان براي سوخت گيري بايد مسافت هاي زيادي از محل سكونت خود را طي كنند و طرح جايگاه‌هاي كوچك براي رفاه بيشتر شهروندان و كاهش مسافت ها اجرايي شده است.
اجراي طرح جايگاه‌هاي كوچك سوخت‌رسان براي رفاه بيشتر شهروندان در قم
به گزارش قم نیوز،  عليرضا قاري قرآن با اشاره به مصوبه شوراي اسلامي شهر براي اجراي پروژه جايگاه‌هاي كوچك سوخت‌رسان در شهر قم، اظهار كرد: اين پروژه با توجه به پيشنهاد و طرح ارائه شده از سوي شهرداري و موافقت اعضاي شوراي شهر اجرايي مي‌شود.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: اجراي اين طرح در راستاي نصب پمپ بنزين هاي تك نازله در معابر به زودي در سطح شهر قم آغاز خواهد شد و اميد است بتوانيم تا پايان سال ۱۳۹۵ اين طرح را اجرا و در اختيار شهروندان قرار دهيم.

قاري قرآن با بيان اينكه در فاز نخست حدود ۱۰ جايگاه سوخت‌رسان كوچك در مكان هاي مشخص شده ايجاد مي شود، افزود: البته برنامه داريم كه اين ايستگاه ها را به ۲۵ مورد افزايش دهيم.

وي با اشاره به برخي موارد مطرح شده در خصوص آلودگي هاي زيست محيطي ناشي از ايجاد اين ايستگاه ها، تصريح كرد: براساس مطالعات و طراحي صورت گرفته و تجربه‌اي كه در گذشته وجود داشته بعيد مي دانيم اجراي آن مشكلي ايجاد كند.

معاون شهردار قم با اشاره به مشكلاتي كه در شهر قم در خصوص دسترسي به جايگاه هاي سوخت وجود دارد، افزود: گاهي شهروندان براي سوخت گيري بايد مسافت هاي زيادي از محل سكونت خود را طي كنند و اين طرح براي رفاه بيشتر شهروندان و كاهش مسافت ها اجرايي شده است.

قاري قرآن بيان كرد: طرح هم اكنون به حوزه سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي شهرداري قم واگذار شده و سرمايه گذار در حال زمينه سازي براي فعاليت است و اميد داريم رضايت شهروندان را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcawony.49nyy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما