قم نيوز : قم نیوز: برخوردهای جناحی و تبعیض آمیز، صدور دستورات خلاف مقررات و جابجایی بودجه های مصوب، عدم پرداخت مطالبات پزشکان به ویژه پزشکان متعهد و انقلابی بخشی از مشکلات مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی است که سبب ورود دستگاه های نظارتی برای رسیده به کارنامه دکتر ایرانی خواه شده است.
دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی قم.
دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رئیس فعلی دانشگاه علوم پزشکی قم.
به گزارش قم نیوز، ادامه مشکلات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی قم، علی رغم برگزاری نسبتا موفق شوی تبلیغاتی افتتاح بیمارستان فرقانی و سفر وزیر بهداشت به قم، سبب شده است تا دکتر ایرانی خواه، رئیس این دانشگاه برای برکناری یا استعفا تحت فشار زیادی قرار گیرد.

مهمترین دلیل این فشارها بر ایرانی خواه، اعتراض پزشکان به عدم پرداخت مطالبتشان است.

عمده اعتراض پزشکان به این است که چرا برخی از بیمارستان های قم مطالبات خود را به موقع دریافت می کنند اما دیگر بیمارستان ها به ویژه بیمارستان شهید بهشتی که شاهد حضور نیروهای متعهد و ارزشی جامعه پزشکی بیشتر از دیگر مراکز درمانی است، با نگاه سیاسی و تبعیض آمیز دانشگاه علوم پزشکی مواجه شده است.

تاخیر در پرداخت، برخوردهای نگران کننده با کادر پزشکی به ویژه پزشکان متعهد و انقلابی از یک سو در این بیمارستان شدت بیشتری دارد و از سوی دیگر پاره ای تخلفات دانشگاه علوم پزشکی مانند مصوبات کارگروه شماره 24 این دانشگاه که میان درصد پرداخت مسئولان دانشگاه و دیگر پزشکان فرق گذاشته بود و اکنون دانشگاه درصدد پنهان کردن آن از دید دستگاه های نظارتی است، تنها برخی از مشکلاتی است که به سبب نگاه جناحی و سیاسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به وجود آمده است.

به نظر می رسد دکتر ایرانی خواه قبل از به ثمر رسیدن شکایات و نتایج تحقیقات سازمان های نظارتی خود از سمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی استعفا دهد زیرا در غیر این صورت، وزیر بهداشت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مجبور به صدور حکم برکناری وی می شود و این چیزی نیست که دولت به ویژه در استان قم خواهان آن باشد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcjyvex.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما