?>?> انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در 2 روز گذشته در قم | قم نیوز
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 45136
منبع : خبرگزاری فارس

انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در 2 روز گذشته در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در 2 روز گذشته 28 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام و طی آن 5 مورد حریق خاموش شد.
انجام 28 عملیات آتش‌نشانی در 2 روز گذشته در قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری  با اشاره به عملیات‌های آتش‌نشانی انجام شده در دو روز گذشته در قم اظهار کرد: در این مدت با تلاش نیروهای آتش‌نشانی و اطلاع‌رسانی مردمی 28 عملیات در شهر قم انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات‌های آتش‌نشانی شامل اطفای حریق، نجات و ایمن‌سازی است، تصریح کرد: مردم با تماس با سامانه 125 می‌توانند مشکلات و حوادث را به اطلاع نیروهای آتش‌نشانی برسانند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم انجام پنج عملیات اطفای حریق در 48 ساعت گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: در این عملیات‌ها حریق یک کارگاه نجاری، دو خودرو و یک منزل خاموش شد.

وی با اشاره به عملیات‌های نجات انجام شده در این مدت خاطرنشان کرد: طی دو روز گذشته، 6 مورد عملیات نجات در شهر قم انجام شده است.

جعفری بیان کرد: در این عملیات‌ها سه مورد رفع محبوسی در آسانسور، یک مورد نجات فرد سقوط کرده داخل چاه و یک مورد انگشتربری انجام شده است.

این مسؤول با بیان اینکه در 48 ساعت گذشته 17 عملیات ایمن‌سازی در قم انجام شده است، گفت: در این عملیات‌ها 6 مورد بازگشایی درب خودرو، دو مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد رهاسازی خودرو از داخل گل و لای و رفع آبگرفتگی معابر انجام شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdciqza5.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما