يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 45161
منبع : پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران
طی سال جاری انجام شد؛

دیدار با ۹ هزار و ۳۵۰ خانواده شهید و ایثارگر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: در اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای امسال تا کنون ۹۳۵۰ دیدار انجام شده است.
دیدار با ۹ هزار و ۳۵۰ خانواده شهید و ایثارگر در قم
به گزارش قم نیوز، سردار سید جواد هاشمی اظهار داشت: طی سال جاری دیدار با ۱۷۰۰ نفر از همسران و فرزندان شهدا و ۲۷۴۲ دیدار با والدین معظم شهدا انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۴۹۱۰ دیدار با جانبازان در تمامی درصدها و خانواده جانبازان معظم و آزادگان و خانواده معظم ایشان صورت گرفته است.

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اضافه کرد: بخشی از این دیدارها در قالب «طرح‌ ام البنین» دیدار از مادران و همسران شهدا، در ایام دفاع مقدس، دولت عشق در ایام هفته دولت، ماه رمضان، شهدای منا، علمداران حماسه دیدار با جانبازان سرافراز و مدافعان حرم بوده است.

وی تأکید کرد: سعی شده تا ضمن حفظ و ارتقای کمی دیدارها بر کیفیت آن نیز تاکید صورت گیرد لذا حضور مدیرکل، معاونان و مدیران مناطق در دیدارها، تأکید بر حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور مسئولان ملی و استانی، حضور فضلا و علمای حوزه در این دیدارها نقش مهمی در کیفی سازی این دیدارها و خرسندی خانواده معظم شهدا و ایثارگران دارد.

وی بیان داشت: تکریم و تجلیل از مقام صبر و ایثار و فداکاری خاندان ایثار و شهادت و درس ایثار و پایداری و معرفی این الگوها به جامعه و حل مسائل ایشان از جمله اهداف دیدار با این عزیزان می‌باشد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgqq9t.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما