شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 45336
رئيس هیأت‌ تيراندازي استان قم خبر داد

راهيابي تيراندازان قم به فينال مسابقات آزاد كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تيراندازي استان قم از راهيابي دو نماينده اين رشته به فينال رقابت‌هاي رشته تفنگ بادي مسابقات آزاد قهرماني كشور خبر داد.
راهيابي تيراندازان قم به فينال مسابقات آزاد كشور
به گزارش قم نیوز، حسین مهره‌ساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های مرحله نخست از تیراندازی آزاد کشور در فصل زمستان با حضور تیراندازانی از استان‌های مختلف در هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به میزبانی تهران به انجام رسید و از سطح کیفی و کمی بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: در واقع بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، مسابقات مرحله نخست آزاد قهرمانی کشور در فصل زمستان با عنوان زمستانه در هر دو بخش آقایان و بانوان به انجام رسید و شرکت کنندگان در سه رده سنی با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ تیرانداز در این مسابقات، اضافه کرد: ۱۰ تیرانداز نیز به نمایندگی از قم در این پیکارها حضور یافتند که در مجموع نتایج قابل قبولی کسب کردند و اینکه تیراندازی قم در مسیر پیشرفت قرار گرفته را به خوبی نشان دادند.

وی با با بیان اینکه رقابت‌های زمستان در سه مرحله برگزار می‌شود و برترین‌های مراحل اول و دوم به دور سوم و پایانی راه می‌یابند، افزود: نفرات برتر این مسابقات به مرحله نهایی رقابت‌ها که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود راه می‌یابند و برای کسب عناوین برتر کشور در سال ۱۳۹۵ رقابت خواهند کرد.

مهره‌ساز با اشاره به نفرات اعزامی قم بیان کرد: در رشته تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هادی غرباقی و حامد غرباقی نمایندگان قم بودند که با نمایش خوب خود مجوز حضور در فینال مرحله نخست مسابقات آزاد زمستانه را کسب کردند و به پیشرفت خود ادامه دادند.

وی یاد آور شد: در پایان رقابت‌های فینال بخش مردان رده سنی بزرگسالان حسین باقری از اصفهان، فرزاد مناف‌فر از آذربایجان‌غربی و محمدحسین کریمی از ایلام اول تا سوم شدند و ابراهیم فتحی از فارس به مقام چهارم رسید، ضمن اینکه هادی غرباقی و حامد غرباقی از قم پنجم و ششم شدند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcaieny.49nme15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما