سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 45394
مديرعامل سازمان آتش نشاني قم خبر داد

فوت 2 نفر بر اثر تصادف در شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از انجام 37 مورد عمليات آتش‌نشاني در 48 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه وقوع دو تصادف در قم موجب فوت دو نفر از شهروندان شد.
فوت 2 نفر بر اثر تصادف در شهر قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به 37 مورد عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: این حوادث دو نفر فوتی و پنج نفر مصدوم به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه 17 مورد عملیات حریق انجام شده است، خاطرنشان کرد: هفت مورد حریق منزل، یک مورد خودرو، دو مورد مغازه، سه مورد سطل زباله شهرداری و یک مورد حریق کابل برق در پارکینگ طبقاتی صورت گرفته  است، یک مورد حریق پیکنیک نیز صورت گرفت که دو خانم از ناحیه صورت، پا و دست دچار سوختگی درجه دو شدند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به 9 عملیات در قالب نجات گفت: این موارد شامل انگشتربری، محبوسی در منزل، گیر کردن چهار نفر در کوه دو برادران، سقوط کارگر از ساختمان و شکستگی از ناحیه پا و کمر از جمله عملیات انجام شده در این بخش بوده است.

وی عنوان کرد: تصادف یک خودروی 206 با فوت خانم 17 ساله و مصدومیت یک خانم 35 ساله از دیگر عملیات انجام شده در بخش نجات است.

جعفری با اشاره به انجام 11 مورد عملیات ایمن‌سازی گفت: این عملیات شامل بازگشایی درب منزل، بازگشایی درب خودرو، بازماندن شیرآب، نشت سوخت خودرو و واژگونی خودرو بوده است.

وی یادآور شد: یک مورد قطع آژیر و یک مورد تصادف و نشت سوخت خودرو نیسان با پژو 405 که منجر به فوت راننده پژو و مصدومیت راننده نیسان در بلوار غدیر شد، از دیگر عملیات ایمن‌سازی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdceex8e.jh8noi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما