پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 45421
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم:

بانك‌هاي طرف قرارداد صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك افزايش يافت

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم از افزايش بانك‌هاي طرف قرارداد و همكار با صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك خبر داد.
بانك‌هاي طرف قرارداد صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك افزايش يافت
به گزارش قم نیوز، امیرطیبی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: صندوق ضمانت صنایع کوچک با هدف فراهم آوردن موجبات توسعه سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی در صنایع کوچک، کوتاه کردن مدت زمان اجرای طرح‌های اشتغالزا و دارای توجیه اقتصادی، با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین تضمین و تسهیل در توثیق تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری شکل گرفت.

وی افزود: این صندوق کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر 70 درصد که در مناطق کمتر توسعه یافته تا 85 درصد است، اصل و سود تسهیلات اعطایی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری به صنایع و استفاده از وجوه اداره شده را تضمین می‌کند.

طیبی‌نژاد اضافه کرد: در چارچوب سیاست‌های صنعتی و برنامه‌های توسعه کشور در زمینه احداث، توسعه، بهسازی و نوسازی، سرمایه در گردش، توسعه پیمانکاری‌های فرعی، تحقیق و توسعه، خرید فناوری و دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی و توسعه منابع انسانی این صندوق صنایع کوچک را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: با همین هدف طی سالیان گذشته این صندوق با هشت بانک با امضاء توافق نامه خدماتی را به صنعتگران ارائه می‌کرد اما امسال با تلاش‌های صورت گرفته این آمار به 15 بانک سپه، ملی، پست بانک، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، سینا، ایران زمین، پاسارگاد، اقتصادنوین، انصار، اینده و پارسیان و دو موسسه مالی و اعتباری کوثر و صندوق کارآفرینی، افزایش یافته است و به زودی دو بانک رفاه و ملت نیز به آنها اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم یادآور شد: واحدهای صنایع کوچک و متوسط می‌توانند برای بهره مندی از خدمات صندوق ضمانت صنایع کوچک به شرکت شهرک‌های صنعتی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfyjdj.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما