پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 45425
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بازگشايي روگذر تقاطع ۱۵ خرداد تا پايان هفته جاري

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: با توجه به پيشرفت فيزيكي ۷۵ درصدي پروژه تقاطع غير همسطح بلوار ۱۵ خرداد تا آذرماه، پيش بيني مي شود اين پروژه تا پايان سال جاري به بهره داري برسد.
بازگشايي روگذر تقاطع ۱۵ خرداد تا پايان هفته جاري
به گزارش قم نیوز،  عباس حلوائي زاده با اشاره به وضعيت كنوني پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد، اظهار كرد: اين پروژه از ۳۰ آذرماه سال جاري براي اجرا از شركت قرارگاه قائم به سازمان توسعه و عمران شهرداري قم واگذار شه است.

وي افرود: پس از واگذاري اين پروژه فعاليت هاي عمراني كه شامل تكميل روگذر، راست گرد جنوب غربي از سمت ميدان جهاد، راست گرد جنوب شرقي حدفاصل عمارياسر تا بلوار ۱۵ خرداد، مي شود آغاز شد.

حلوائي زاده گفت: بخشي از زيرگذر سه سطحه ۱۵ خرداد به سمت ميدان جهاد خاكبرداري، جدول گذاري، زيرسازي آسفالت، رفع معارض برق و تامين برق روشنايي نيز آغاز شده است.

وي با اشاره به پيشرفت اين پروژه از زمان واگذاري به شهرداري قم، بيان كرد: در اين مدت زمان كوتاه عمليات تكميلي روگذر رو به اتمام است كه در صورت تكميل تا پايان هفته، بار ترافيكي بر روي اين مسير جاري مي شود.

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم اضافه كرد: شهرداري با تمام توان در تلاش است عمليات خاكبرداري زير گذر، بخشي از پل ۳ B(سطح ميدان) و راست گردهاي شمالي را به پايان برساند.

حلوائي زاده با تاكيد بر اينكه انتظار داريم تا پايان سال جاري تمامي سطوح بلوار ۱۵ خرداد تمام شود و به بهره برداري برسد، گفت: اين پروژه كه از دي ماه سال ۹۲ آغاز شده تا ۹ آذرماه سال جاري ۷۵ درصد پيشرفت فيزيكي داشته است.

وي ادامه داد: از صفر تا ۱۰۰ اين پروژه مبلغ ۴۲ ميليارد تومان برآورد شده بود كه اين هزينه ها به نسبت پيشرفت پروژه به سرعت تخصيص يافته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjixex.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما