دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46319
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل برنامه و بودجه شهرداري قم مطرح کرد:

پيش‌بيني احداث تقاطع ميدان وليعصر در بودجه ۹۶ شهرداري

قم نيوز : قم نیوز: مديركل برنامه و بودجه شهرداري قم با اشاره به پروژه‌هاي ويژه پيش بيني شده در بودجه سال ۹۶ گفت: علاوه بر پروژه‌هاي فعلي شهرداري كه سال آينده تكميل خواهند شد، در بودجه آغاز عمليات اجرايي چند پروژه ويژه از جمله تقاطع غيرهمسطح ميدان وليعصر پيش بيني شده است.
پيش‌بيني احداث تقاطع ميدان وليعصر در بودجه ۹۶ شهرداري
به گزارش قم نیوز، مجید محمدرضاخانی با اشاره به جزئیات و ویژگی‌های بودجه سال ۹۶ شهرداری قم اظهار کرد: بودجه سال ۹۶ شهرداری براساس برنامه پنج ساله تدوین و تمام مبانی قم ۱۴۰۰ در این بودجه رعایت شده است.

وی با اشاره به وجود ۱۱ هدف در برنامه قم ۱۴۰۰ و ۱۴۱۴ تصریح کرد: در تدوین بودجه سیاست‌های طرح شده در برنامه‌های پنج ساله و ۲۰ ساله و اهداف مورد نظر آن‌ها به طور کامل رعایت شده است.

محمدرضا خانی با اشاره به پروژه‌های ویژه پیش‌بینی شده در بودجه سال ۹۶ شهرداری، خاطرنشان کرد: براساس بودجه سال آینده اقدامات ویژه در زمینه پروژه‌های عمرانی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس احداث تقاطع شهرک قدس با بلوار آیت‌الله بروجردی در سال ۹۶ اجرایی خواهد شد و عملیات اجرایی رمپ و لوپ تقاطع بلوار شهید محلاتی با کمربندی امام علی(ع) آغاز می‌شود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح امام علی(ع) و بلوار خلیج فارس در سال آینده خبر داد و افزود: در بودجه سال ۹۶ اعتبارات مورد نیاز برای این پروژه در راستای تسهیل ارتباط رینگ سوم شهری پیش‌بینی شده است.

محمدرضا خانی با بیان اینکه براساس بودجه سال آینده پروژه رمپ تونل غدیر از سمت خیابان چهارمردان هم آغاز خواهد شد، افزود: در حوزه فضای سبز و خدمات شهری نیز پیش‌بینی‌های خوبی شده به طوری که افزایش ۱۱۸ درصد اعتبارات این بخش را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه احداث باغ پرندگان سال آینده اجرایی خواهد شد، گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله طراحی و جذب سرمایه‌گذار است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال آینده احداث ۲۹ بوستان جدید در برنامه قرار گرفته که این موارد به جز تکمیل بوستان‌های قبلی است که حدود ۲۰ میلیارد تومان را شامل می‌شود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcco1q0.2bqes8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما