جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46365
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد:

سرقت نافرجام از انبار آجيل

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس آگاهي استان از ناکامي چهار تن از کلاهبرداران حرفه‌اي که با اجراي سناريو سرقت از انبار آجيل قصد تخفيف و مجاب کردن شاکيان به عدم پرداخت بدهي‌هاي خود داشتند خبر داد.
سرقت نافرجام از انبار آجيل
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی، اظهار کرد: با طرح شکایتی مبنی بر سرقت ۴۸ کیسه ۵۰ کیلوئی مغز فندق، ۲۱ هزار کیلو پسته و ۳۰۰ کیلو مغز گردو از یک انبار آجیل در قم، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با اعزام کارآگاهان به محل سرقت و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد انبار متعلق به شرکایی است همگی دارای سابقه کلاهبرداری هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با توجه به اینکه شاکی در زمان سرقت در زندان بسر می‌برد با انجام اقدامات اطلاعاتی ابتدا یکی از شرکای شاکی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

کرمی گفت: وی در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و بیان کرد پس از اینکه قادر به پرداخت بدهی دیگران نبودیم، با طرح و نقشه قبلی و همدستی دیگر شرکاء تصمیم به خروج اقلام موجودی از انبار کرده تا بدین شیوه سرقت اموال مطرح شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم اذعان کرد با انجام این سناریو قصد داشتیم در پرداخت بدهی، شاکیان را مجاب و رضایت آن‌ها را پس از پرداخت کمی از طلبشان جلب کرده تا همدست ایشان از زندان آزاد شود.

کرمی گفت: با اعتراف متهم دیگر اعضای این باند چهار نفره شناسایی و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcdks0o.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما