جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46366
منبع : خبرگزاری فارس

جشن قهرمانی انقلاب در 3 رده سنی کاراته باشگاه‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: پیکارهای جذاب و تماشایی سه رده سنی کاراته پسران باشگاه‌های استان قم با قهرمانی کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب به کار خود پایان داد.
جشن قهرمانی انقلاب در 3 رده سنی کاراته باشگاه‌های قم
به گزارش قم نیوز، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده در هیأت کاراته استان قم مسابقات قهرمانی باشگاه‌های این استان با حضور تعداد ۱۸۰ کاراته‌کا به نمایندگی از ۲۵ باشگاه در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید به میزبانی خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

در حالی که این دوره از مسابقات سطح کیفی بالایی داشت، در این دوره از سیستم ویدیو چک نیز استفاده شد و شرکت کنندگان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید زیر ۲۱ سال با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مجموع هر سه رده سنی، تیم انقلاب به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان بخش انفرادی رقابت‌های رده سنی نوجوانان، محمدجواد بستانی در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، امیرحسین ولی‌خانی در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم، حسن دولی‌خانی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، مهدی پاشاپور در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، محمد صفری در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، امیرحسین گل‌بهار در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم و سینا عبدالحسینی در وزن به اضافه ۷۰ کیلوگرم قهرمان شدند.

همچنین در پایان رقابت‌های بخش انفرادی رده سنی جوانان امین شایگان در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، مرتضی نعمتی در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم، حمید زنگنه در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم، امیر نجفی در وزن منهای ۷۶ کیلوگرم و علیرضا برخوردار در وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم رتبه نخست را کسب کردند.



* رقابت ۱۸۰ کاراته‌کا برای کسب عناوین برتر بخش انفرادی

برترین‌های قسمت انفرادی رده سنی امید زیر ۲۱ سال نیز در حالی معرفی شدند که جدال نزدیکی بین آنها به انجام رسید و در پایان پیکارهای این رده سنی، امیر خلیلی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، مهدی عزیزاده در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، حسین ابراهیم‌زاده در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، علی نجفی در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم و محمدحسن نجفی در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

نحوه توزیع مدال‌ها در هر رده سنی نیز جالب توجه بود، به طوری که در رده سنی نوجوانان باشگاه انقلاب با کسب دو طلا، چهار نقره و یک برنز، باشگاه مقاومت با کسب دو طلا، یک نقره و یک برنز و باشگاه تخت‌جمشید با کسب یک طلا و یک نقره رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.



* قهرمانی انقلاب در تمام رده‌های سنی کاراته باشگاه‌های قم

همچنین در پیکارهای بخش تیمی رده سنی جوانان، باشگاه انقلاب با یک طلا، دو نقره و دو برنز، باشگاه استقلال با یک طلا، یک نقره و یک برنز، باشگاه مقاومت با یک طلا، یک نقره و یک برنز و باشگاه تخت‌جمشید با یک طلا و یک نقره بر سکوهای برتر ایستادند.

سرانجام در بخش تیمی مسابقات رده سنی امید زیر ۲۱ سال نیز باشگاه انقلاب با کسب دو طلا و دو برنز، باشگاه استقلال با کسب دو طلا و یک برنز و باشگاه مقاومت با کسب یک طلا و یک نشان برنز موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم این مسابقات شدند.

در پایان رده‌بندی نهایی این پیکارها با احتساب مدال‌های توزیع شده در هر سه رده سنی مشخص شد و بر این اساس در مجموع باشگاه انقلاب با کسب پنج طلا، ۶ نقره و پنج برنز بر سکوی نخست جای گرفت، باشگاه مقاومت با کسب چهار نشان طلا، دو نقره و سه برنز دوم شد و باشگاه استقلال با سه طلا، یک نقره و هشت برنز مقام سوم بخش تیمی این مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcepx8e.jh8ppi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما