جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 46607
منبع : خبرگزاری فارس
روز یکشنبه 15 اسفند ماه انجام می‌شود

اعزام ملی‌پوش والیبال قم به پیکارها 2017 قهرمانی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوش والیبال استان قم در ترکیب تیم ملی دختران نوجوان ایران و به عنوان مربی این تیم مسافر مسابقات 2017 قهرمانی آسیا شد.
اعزام ملی‌پوش والیبال قم به پیکارها 2017 قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز، مسابقات والیبال قهرمانی 2017 رده سنی نوجوانان دختر آسیا از پانزدهم اسفند در شرق قاره کهن و به میزبانی کشور چین آغاز می‌شود و مهسا آراسته به نمایندگی از استان قم به عنوان مربی تیم ملی والیبال نوجوانان در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

این در حالی است که امسال یازدهمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا به انجام می‌رسد و با نظر کادر فنی تیم ملی دختران نوجوان ایران، بعد از برگزاری مراحل مختلف آماده‌سازی و سفرهای برون‌مرزی سرانجام اسامی 12 نفر والیبالیست در ترکیب نهایی تیم اعزامی به این پیکارها قرار گرفت.

مایدا چیچیچ اهل کشور اسلوونی مسوولیت سرمربیگری تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران را بر عهده دارد و زهرا زهدی، زهرا فیض‌الله‌پور، بیتا اعلایی، مهرنوش سالاری، زهرا صالحی، زهرا کریمی، الهه حلاج، منا آشفته، بهار بهرامی‌نیا، مریم حبیبی، بهاره سلیمی‌زاده و آیتک سلامت اعضای این تیم در پیکارهای آسیایی هستند.

در کادر فنی تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، مهسا آراسته و نازنین فتح‌الله‌پور به عنوان مربی، ساجده سروش به عنوان فیزیوتراپ، مریم فراتی آنالیزور، سحر محمدیاری ماساژور و نازلی علیایی به عنوان سرپرست حضور دارند.

در شرایطی که 12 تیم در رقابت‌ها 2017 والیبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا به میدان می‌روند، مهسا آراسته مربی جوان و با دانش والیبال قم در کنار دیگر همکاران خود در کادر فنی تیم ملی، این تیم را در گروه نخست مرحله مقدماتی برابر تیم‌های ملی چین و هنگ‌کنگ هدایت می‌کند.

در گروه نخست تیم‌های ملی ایران، چین و هنگ‌کنگ، در گروه دوم تیم‌های ایران ژاپن، نیوزلند و ساموآ، در گروه سوم تیم‌های تایلند، قزاقستان و استرالیا و در گروه چهارم تیم‌های ملی والیبال دختران نوجوان کشورهای کره‌جنوبی، چین‌تایپه و ازبکستان به میدان می‌روند.

تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران به منظور حضور در پیکارهای سال 2017 والیبال قهرمانی دختران نوجوان آسیا امروز راهی چین شد تا پیش از برگزاری نخستین مسابقه خود، در سالن اختصاصی این رقابت‌ها تاکتیک‌های مد نظر کادر فنی خود را تمرین کند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccmeq0.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما