دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 46661
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاری مجمع انتخابات بدون حضور رئیس فدراسیون گلف

دلاوري رئیس هیأت گلف استان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مجمع انتخابات هیأت گلف استان قم بعد از هشت ماه بلاتكليفي امروز با معرفی رئیس جدید این هیأت ورزشی برای یک دوره چهار ساله به کار خود پایان داد.
دلاوري رئیس هیأت گلف استان قم شد
به گزارش قم نیوز: مجمع انتخابات هیأت گلف استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیأت ورزشی، امروز برگزار شد و با حضور تنها کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیأت گلف، در نهایت سرپرست این هیأت به مدت چهار سال برای مسؤولیت ریاست انتخاب شد.


* غیبت رئیس فدراسیون و انصراف یک کاندیدا

در این مجمع که در غیاب رئیس یا نماینده‌ای از فدراسیون گلف برگزار شد، اختیار برگزاری مجمع در نامه‌ای از سوی رئیس فدراسیون به مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تفویض شده بود و بدین‌ترتیب مجمع با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، معاون توسعه امور ورزش، مسؤول حراست اداره‌کل ورزش و جوانان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد و در حالی که دو کاندیدا برای احراز ریاست چهار سال آینده هیأت ورزشی گلف ثبت‌نام کرده بود، تنها یک کاندیدا در مجمع حضور یافت و انتخاب شد.

همانند بسیاری از مجامع هیات‌های ورزشی استان قم که معمولاً یک کاندیدا برای ریاست دارد، این اتفاق در مجمع انتخابات هیأت گلف استان قم نیز رخ داد و در واقع رقابتی برای انتخاب به عنوان رئیس هیأت گلف استان قم وجود نداشت تا تنها کاندیدای مجمع، رئیس جدید این هیأت ورزشی شود زیرا سیدمحمد علویون رئیس سابق این هیات و یکی از دو کاندیدای مجمع، پیش از این انصراف خود را اعلام کرده بود.


*رای‌گیری با حضور یک کاندیدا

به محض آغاز مجمع انتخابات هیأت گلف استان قم، تنها کاندیدای مجمع در حضور مدیرکل ورزش و جوانان قم و سایر اعضای مجمع، اهداف خود از کاندیداتوری در انتخابات ریاست این هیأت ورزشی و همچنین برنامه‌های خود در صورت انتخاب به عنوان رئیس این هیأت ورزشی را بیان کرد.

رضا دلاوری تنها کاندیدای این مجمع برای به ‌دست آوردن ریاست چهار سال آتی هیأت گلف استان قم بود که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم، در حضور اعضای مجمع به ‌طور کامل برنامه‌های خود را برای پیشبرد اهداف ورزش و رشته گلف قم ارائه کرد.
 

* رای تمام اعضای مجمع به رضا دلاوری

به این ترتیب مجمعی که برای انتخاب رئیس جدید هیأت گلف استان قم در چهار سال آینده یک کاندیدا داشت، ادامه پیدا کرد و در نهایت رای‌گیری برای انتخاب رئیس جدید هیأت گلف قم با حضور رضا دلاوری سرپرست این هیأت ورزشی انجام پذیرفت، هیأتی که علاوه بر گلف، رشته‌های دیگری نظیر مینی‌گلف، وودبال و به‌کاپ را نیز زیر مجموعه خود دارد.

از بین اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیأت گلف استان قم، 12 نفر واجد شرایط رای دادن بودند و در نهایت رای‌گیری با حضور این تعداد نفر از اعضای واجد شرایط رای دادن برگزار شد که با شمارش آرای انداخته شده به گلدان رای‌گیری، در نهایت رضا دلاوری  با کسب هر 12 رای از مجموع آراء، موجود برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیأت گلف استان قم انتخاب شد.

این در حالی است که دوره چهار ساله ریاست قبلی گلف قم تیر ماه امسال تمام شده بود و در یک دوره سه ماهه حمید خواجه‌بیاتی مسوولیت سرپرستی این هیات را عهده‌دار بود و سپس رضا دلاوری 6 ماه سرپرست هیأت گلف استان قم شد تا در مجمع امروز با اعتماد اعضای مجمع هیأت گلف قم برای مدت چهار سال مسؤولیت ریاست این هیأت ورزشی را تا سال 1399 بر عهده بگیرد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccseq0.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما