يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 46679
منبع : خبرگزاری فارس
حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی:

تحصن طلاب در اعتراض به سخنان استاندار خراسان جنوبی عمل به وظیفه انقلابی است

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به سخنان استاندار خراسان جنوبی گفت: مردم باید در برابر ناهنجاری‌ها بایستند و این تحصن و اعتراض که از سوی طلاب و حوزویان نسبت به ناهنجاری‌ها انجام شده وظیفه دینی، ملی و انقلابی است که باید انجام شود
تحصن طلاب در اعتراض به سخنان استاندار خراسان جنوبی عمل به وظیفه انقلابی است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی امروز با اشاره به سخنان استاندار خراسان جنوبی در نشست صمیمی با هنرمندان اظهار کرد: هدف انقلاب پیاده کردن دین، ارزش‌ها و بایدهای دینی بوده و انقلاب اسلامی پیاده کردن بایدها و ارزش‌های دینی را پیگیری می‌کند بنابراین وظیفه همه مسؤولان این است که برای تحقق بایدها و ارزش‌های دینی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این مبنا انسان دچار شگفتی می‌شود که چرا باید برای برخی مسؤولان و متصدیان مسائل فرهنگی چنین مسائلی پیش آید و افراد چنین موضع‌گیری‌هایی را داشته باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به سخنان مطرح شده گفت: امام خمینی(ره) در توصیه‌ای فرمودند همانطوری که مردم انقلاب را به وجود آوردند باید پایبند به بقا و تداوم انقلاب باشند بنابراین مردم باید به تعهد دینی خود عمل کنند.

وی عنوان کرد: مردم باید در برابر ناهنجاری‌ها بایستند و این تحصن و اعتراض که از سوی طلاب و حوزویان نسبت به ناهنجاری‌ها انجام شده وظیفه دینی، ملی و انقلابی است که باید انجام شود و بر مسؤولان است که به این اعتراض‌ها و انتقادات منطقه‌ای که بر اساس احساس مسؤولیت است توجه کنند.

عبداللهی یادآور شد: بر اساس قانون اساسی وظیفه دولت به وجود آوردن زمینه‌ها برای حاکم شدن ارزش‌های اخلاقی و مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: همانطوری که فساد اقتصادی مانند حقوق‌های نامتعارف وجود دارد فسادهای فرهنگی نیز موجود است، تلاش دشمن بر خلاف گذشته ابزارهای نظامی و سخت‌افزاری نیست بلکه مهمترین برنامه از راه فرهنگی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تلاش دشمن ترویج ناهنجاری‌ها از طریق فضاهای مجازی و همایش‌ها با امور غیر مشروع و غیراخلاقی بوده که با معیارها و بایدها و نبایدها همخوانی ندارد اگر مسؤولی وظیفه خود را انجام نداد مردم باید اعتراض کرده و به شکل قانونمند موضوع را دنبال کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb90ba.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما