جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46756
منبع : خبرگزاری فارس
مدير كل ورزش و جوانان استان قم:

از ژيمناستيك قم انتظار كسب سهميه بازي‌هاي آسيايي و المپيك داريم

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل ورزش و جوانان استان قم گفت: از ژيمناستيك به عنوان يكي از رشته‌هاي پايه انتظار كسب سهميه حضور در بازي‌هاي آسيايي و المپيك‌ را داريم.
از ژيمناستيك قم انتظار كسب سهميه بازي‌هاي آسيايي و المپيك داريم
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی امروز با اشاره به انتخاب رئیس جدید هیأت ژیمناستیک اظهار کرد: به علی طاهریان به عنوان کاندیدای مورد نظر اعضای مجمع برای چهار سال ریاست هیأت‌‌ ژیمناستیک قم تبریم می‌گویم و از سایر کاندیداها نیز که برنامه‌های خوبی برای توسعه این رشته بیان کردند، نیز تشکر می‌کنم و امیدوارم که هیأت‌‌ جدید از نظرات این عزیزان نیز برای پیشرفت ژیمناستیک قم استفاده کند.

وی ادامه داد: باید از تلاش‌های صورت گرفته توسط هیأت‌‌ سابق ژیمناستیک قم و غلامرضا ملکی که هشت سال مسؤولیت ریاست این هیأت‌‌ را بر عهده داشت همراه با سایر تلاشگران این رشته نیز تشکر کنم، در این سال‌ها موفقیت‌های خوبی به ویژه در بخش بانوان شاهد بودیم و امیدوارم همچنان تداوم یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: در بخش بانوان همچنان پیشرفت این رشته باید ادامه داشته باشد اما در بخش آقایان باید کار برای تحول این رشته سرعت بیشتری بگیرد، لازمه کار این است که لیگ‌ ژیمناستیک استان برنامه‌ریزی و برگزار شود زیرا برای این اداره کل اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حضور در مسابقات کشوری اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی ژیمناستیک ایران دیگر عاملی که به پیشرفت ژیمناستیک قم کمک می‌کند، زیرا فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن ظرفیت‌ها و استعدادهای نهفته این رشته ورزشی است و قم و استعدادهای ژیمناستیک قم را مطرح می‌کند.

عابدی با ابراز امیدواری نسبت به حضور ژیمناستیک‌کاران قم در تیم‌های ملی، عنوان کرد: انتظار ما این است که در آینده‌ای نزدیک این رشته ورزشی بتواند سهمیه ملی برای حضور در رویدادهای مهمی همچون بازی‌های آسیایی و مسابقات المپیک را برای ورزش قم کسب کند.

وی تصریح کرد: البته تحقق همه آنچه که گفته شد نیازمند اهتمام مجموعه هیأت‌‌ ژیمناستیک قم اعم از مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان و سایر افراد است، اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز این آمادگی را اعلام می‌کند که اعتبارات مورد نیاز این رشته بر اساس برنامه‌ای که هیأت‌‌ ارائه می‌دهد، اختصاص یابد.

انتهای پیام  / 136
https://qomnews.ir/vdch-qnk.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما