شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46766
منبع : خبرگزاری فارس
با کسب یک برد و 2 باخت

سیاه‌جامگان قم از فوتبال امیدهای ایران حذف شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال امید سیاه‌جامگان قم با کسب یک پیروزی و تحمل دو شکست مقابل حریفان خود از راه‌یابی به مرحله پایانی لیگ فوتبال امیدهای ایران بازماند.
سیاه‌جامگان قم از فوتبال امیدهای ایران حذف شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال امید سیاه‌جامگان قم که در مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 96 – 1395 فوتبال امیدهای ایران با نمایندگان استان‌های مرکزی، چهار محال و بختیاری و لرستان هم‌گروه بود با کسب تنها سه امتیاز از سه مسابقه فرصت صعود به مرحله نهایی را از دست داد.

فوتبالیست‌های امید تیم سیاه‌جامگان قم در این مرحله از بازی‌ها با تیم‌های ستارگان شهرکرد، گهر دورود لرستان و شهرداری اراک هم‌گروه بودند اما تنها برابر نماینده شهرکرد به برتری رسیدند و با شکست در مقابل دو رقیب دیگر خود در رتبه سوم جدول رده‌بندی این گروه به کار خود پایان دادند.

نماینده فوتبال استان قم در روز نخست دیدارهای این گروه به مصاف تیم میزبان یعنی گهر دورود لرستان رفت و در شرایطی که در 90 دقیقه با این تیم به تساوی رسیده بود، در آخرین ثانیه‌های 6 دقیقه وقت اضافه این دیدار به حریف خود پنالتی داد تا با باخت یک بر صفر میدان را ترک کرد.

امیدهای سیاه‌جامگان قم در دومین بازی خود با امید به جبران این شکست و بازگشت به جمع مدعیان صعود از این گروه برابر تیم فوتبال امید ستارگان شهرکرد به میدان رفتند و با یک گل به برتری رسید تا از دو بازی سه امتیاز اندوخته و با امیدواری بیشتری آماده سومین مسابقه خود در روز پایانی شود.

در روز سوم و پایانی بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ فوتبال امید مناطق ایران، تیم سیاه‌جامگان قم برابر تیم شهرداری اراک به میدان رفت اما بر خلاف انتظار این بازی حساس را با نتیجه‌ عجیب سه بر صفر واگذار کرد تا با کسب سه امتیاز به کار خود در این مرحله پایان بدهد.

پایان بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ مناطق فوتبال امید ایران در حالی با حذف تیم سیاه‌جامگان قم همراه بود که پیش از این در لیگ‌های نونهالان و جوانان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های هنگ و افشید قم موفق به کسب مجوز صعود از مرحله گروهی نشده بودند تا از گردونه رقابت‌ها کنار بروند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciqya5.t1aqq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما