قم نيوز : قم نیوز: با توجه به این که محمدباقر قالیباف تجربیات زیاد اجرایی در سطوح بالای مدیریت دارد ما باید از پتانسیل ایشان استفاده کنیم چرا که بحث آرمان های نظام و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی مطرح است و ما نباید به این موضوع، فردی نگاه کنیم زیرا حق مردم نیز مطرح است.
اگر خواست مردم کاندیدا شدن آقای قالیباف باشد ایشان می آیند/حرکت آقای قالیباف بیشتر از جنس یک رزمنده دفاع مقدس بود
به گزارش قم نیوز، معصومه آباد عضو شورای شهر تهران در خصوص حضور یا عدم حضور محمدباقر قالیباف در بین نامزد های انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر با توجه به توانمندی که آقای قالیباف در حوزه اجرایی به دست آوردند باید در بالاترین مقام اجرایی قرار بگیرند و در واقع این حق مردم است. ایشان باید توانمندی خودشان را در عرصه سازندگی و مدیریت در بالاترین سطح نیز نشان دهد.

وی افزود: به نظر بنده ایشان از لیست جمنا انصراف دادند چرا که با وجود داوطلبین زیادی که از سوی جمنا وجود داشت آقای قالیباف به سمت وحدت گرایی حرکت کردند و برای تفاهم جمعی و اجماع به روی فرد خاصی این تصمیم را گرفتند و نمی خواستند ساز مخالف بزنند یا خواسته های شخصی خودشان را در پست و مقام نشان دهند؛ این حرکت ایشان بیشتر از جنس یک رزمنده دفاع مقدس بود.

عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: ایشان نشان دادند در هر شرایطی تابع نظر جمعی هستند و برای رسیدن به قدرت و شهرت داوطلب کاندیدای ریاست جمهوری نیستند. اما در حال حاضر بیشتر پای مطالبات مردمی مطرح است و مردم از آقای قالیباف می خواهند که حتما ثبت نام کنند و تجربه چندین ساله اجرایی خود را در مقام ریاست جمهوری خرج کنند.

آباد در ادامه تصریح کرد: با توجه به این که ایشان تجربیات زیاد اجرایی در سطوح بالای مدیریت دارند ما باید از پتانسیل ایشان استفاده کنیم چرا که بحث آرمان های نظام و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی مطرح است و ما نباید به این موضوع، فردی نگاه کنیم زیرا حق مردم نیز مطرح است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است اقای قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری شوند یا خیر؟ گفت: ایشان تصمیمی به نامزدی در انتخابات ندارند ولی باید فضای عمومی را به سمتی ببریم که درخواست حضور از ایشان تبدیل به یک مطالبه فراگیر مردمی شود و اگر مردم درخواست کنند ممکن است ایشان تغییر نظر دهند و اقدام به نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc1iq0.2bqmm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما