شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47307
منبع : خبرگزاری فارس
آیت‌الله ممدوحی:

فعالان رسانه‌ای به ترویج و تبلیغ مصرف کالای ایرانی بپردازند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار اهتمام ویژه فعالان رسانه‌ای در سال جاری در راستای ترویج و تبلیغ مصرف کالای ساخت داخل شد.
فعالان رسانه‌ای به ترویج و تبلیغ مصرف کالای ایرانی بپردازند
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسن ممدوحی اظهار کرد: نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان می دهد که معظم له به خوبی محورهای اصلی حرکت کشور را مشخص کرده‌اند.

وی افزود: طبعاً در این خصوص همه مردم و مسؤولان به سهم خود، وظیفه و رسالتی مهم برعهده دارند و باید این نقش تاریخی خود را در این مقطع حساس ایفا کنند.

این استاد حوزه همچنین با تاکید بر اینکه اصلاح فرهنگ و سبک زندگی مردم به ویژه در امر خرید و مصرف کالا یکی از ابعاد مهم در بحث اقتصاد مقاومتی است، گفت: رسانه‌های جمعی به خصوص رسانه ملی باید مردم و خانواده‌ها را نسبت به ضرورت خرید و مصرف کالای ایرانی به خوبی توجیه و آگاه سازند تا ان شاءالله در سال جدید شاهد اصلاح این وضع باشیم و مردم کمتر به سمت خرید و مصرف کالای خارجی بروند.

وی بیان کرد: بی شک تقویت تولید داخل و حل مشکل رکود و ایجاد اشتغال در سایه همت مردم در این قضیه محقق می‌شود و باید رسانه‌ها، دولت، مجلس و نخبگان جامعه به این حقیقت واقف باشند و در این راستا کار کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca0eny.49n0w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما