دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 47343
منبع : خبرگزاری فارس
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

کاندیداها موازین شرعی و اخلاقی را در تبلیغات رعایت کنند

قم نيوز : قم نیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار توجه جدی کاندیداها به رعایت موازین شرعی و اخلاقی در ایام تبلیغات شد.
کاندیداها موازین شرعی و اخلاقی را در تبلیغات رعایت کنند
به گزارش قم نیوز، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه انتخابات یکی از نقاط بسیار برجسته و مهم در نظام مردم سالاری دینی به شمار می‌رود، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی مردم در تعیین سرنوشت خود بر اساس چارچوب اسلام دارای حق و اختیار هستند و امام راحل به عنوان بنیانگذار این نظام از همان ابتدا بر این مهم تاکید داشتند و خواستار حضور همه جانبه مردم در صحنه مسایل سیاسی و انتخاباتی بوده‌اند.

وی افزود: ما تقریباً هر سال در طول این 38 سال یک انتخابات در کشور داشته‌ایم و 29 اردیبهشت امسال نیز ان‌شاءالله با حضور حداکثری مردم در انتخابات شاهد یک حماسه بزرگ دیگر خواهیم بود.

این استاد حوزه همچنین با بیان اینکه حضور با صلابت و پرشور مردم در انتخابات موجب ارتقای عزت و اقتدار ایران اسلامی می‌شود، گفت: در کنار بحث حضور حداکثری نباید از انتخاب اصلح در انتخابات غافل شد.

وی اضافه کرد: اصلح کسی است که قبل از هر چیز به مواضع اسلام ناب محمدی(ص) به طور صد در صد معتقد است و به دنبال تحقق اهداف و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری در مسیر خدمت به مردم است.

موسوی اصفهانی همچنین با بیان اینکه امیدواریم کاندیداها در ایام تبلیغات کاملاً رعایت موازین شرعی و اخلاق اسلامی را داشته باشند، گفت: نباید در ایام تبلیغات کاندیداها برای جلب آرای عمومی مرتکب گناهانی چون تهمت، غیبت و دروغ گویی و یا تخریب شوند، بلکه باید به بیان نقاط قوت خود و برنامه‌هایشان برای مردم بپردازند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaeeny.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما