سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 47364
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 21 لیگ برتر امید ایران انجام می‌شود

پذیرایی صبای قم از مس رفسنجان در آخرین مسابقه خانگی

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در آخرین مسابقه خانگی خود از فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید ایران برابر مس رفسنجان صف‌آرایی می‌کند.
پذیرایی صبای قم از مس رفسنجان در آخرین مسابقه خانگی
به گزارش قم نیوز، فصل 96 – 1395 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه 30 فروردین ماه با رقابت 12 تیم لیگ برتری در 6 دیدار حساس از هفته بیست و یکم پیگیری می‌شود و صبای قم در دیداری خانگی برابر مس رفسنجان به میدان می‌رود.

این در حالی است که در فاصله دو هفته به پایان بازی‌های این فصل، قهرمانی تیم فوتبال امید خونه به خونه بابل در لیگ برتر امید ایران قطعی شده است و در انتهای جدول رده‌بندی نیز نماینده آذربایجان‌غربی یعنی تیم هفت ستاره شهرداری ارومیه به دسته پائین‌تر سقوط کرده است.

اما در بالا و پائین جدول رده‌بندی هنوز جایگاه سایر تیم‌ها در مکان‌های دوم تا یازدهم قطعی نشده است و به همین دلیل بازی‌های دو هفته پایانی این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برای تمام تیم‌ها از جمله صبای قم برخوردار است.

تیم فوتبال امید صبای قم که در نیم‌فصل دوم عملکردی به مراتب ضعیف‌‌تر از نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر امید داشته است، در حال حاضر با کسب 22 امتیاز در مکان دهم جدول 12 تیمی لیگ برتر امید ایستاده است و در صورت هرگونه لغزش حتی ممکن است به دسته پائین‌تر سقوط کند.

نماینده فوتبال استان قم که در نیم‌فصل نخست به دلیل کسب نتایج بسیار خوب خود را جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی مطرح کرده بود، با توجه به نتایج دور از انتظار کسب شده در دور برگشت هم اکنون با 22 امتیاز در مکان دهم، فاصله‌ای چهار امتیازی با تیم یازدهم جدول یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دارد.

صبای قم در دیداری از هفته دهم نیم‌فصل دوم لیگ برتر امید ایران باید روز چهارشنبه 30 فروردین ماه از ساعت 15 در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان و پذیرای تیم مس رفسنجان باشد، در حالی که این بازی بین تیم‌های 22 امتیازی جدول به انجام می‌رسد اما به دلیل تفاضل گل بهتر تیم مس رفسنجان بالاتر از صبای قم قرار دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdos0o.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما